news08.net/ads.txt

וידאו ✦ אקי אבני בוידוי מרגש בפני חניכי בימת הנוער: “זו חוויה מסעירה בשבילנו להיות בבית העם, לסגור מעגל ולפתוח מעגל אחר”

בימת

היה זה ערב שנמתח על פני שלוש שעות קסומות, ערב שבמרכזו ההצגה “שייקספיר מאוהב” בה מככבים חמישה תושבי רחובות, רובם בוגרי בימת הנוער. בתפקיד הראשי נושא דניאל גד (“השבאבניקים”) אשר בכישרונו הרב אוחז על כתפיו הצעירות (והחסונות) את ההצגה היוקרתית של “הבימה”, הכתובה ברמה גבוהה ביותר – ולצידו אקי אבני, רותי לנדאו, מיכאל כורש ועמית מורשת, שכל אחד מהם נפלא בתפקידו.

הערב היה מיוחד במינו, מרבית הקהל הורכב מבני משפחתם של השחקנים ומאות חניכי בימת הנוער, שעמדו על הבמה הזו בדיוק בחנוכה האחרון, שם הציגו את המחזמר המקורי “מושלמת”. או אז, בהופעה האחרונה הודיע ראש העיר רחמים מלול כי יפנק את משתתפי המחזמר כבכל שנה, בפרס – טיול, אלא שהשנה הוחלט לשדרג את הפרס ולהפתיע את התלמידים עם המחזמר והכוכבים שבעברם, עברו בדיוק את המסלול שלהם, על בימת הנוער.

ההתרגשות הייתה גדולה גם בקרב הקהל ובוודאי שמאחורי הקלעים. לאחר ההצגה שריגשה את מאות הנוכחים שעמדו ומחאו כפיים סוערות לשחקנים – עמית מורשת, אקי אבני, מיכאל כורש, דניאל גד ורותי לנדאו – הינחה ז’אק ז’רביב, המנהל האומנותי של בימת הנוער פאנל מיוחד בהשתתפות חמשת המקומיים ובו נשאלו השחקנים על המעמד המיוחד, תחושותיהם לאורך השנים במקצוע התיאטרון והעניקו טיפים לשחקנים הצעירים.

אקי אבני סיפר, בין היתר: “אנחנו מאוד מתרגשים להיות כאן, כל אחד במקום שלו. לפני שההצגה התחילה הייתה התרגשות מאוד גדולה. בשביל כולנו זהו משחק בית – ובית זה מקום שיש הרבה מימדים, אני גדלתי פה תרתי משמע – פה, לא רק ברחובות, אלא גדלתי על הבמה הזו ספציפית, על ההיכל המפואר הזה שהפך למעבר לדמיונות שבכלל יכולנו לחלום, כשהיינו צעירים, גדלנו פה בתיאטרון הזה. הייתי פה מכיתה ז’-י”ב. כל המשפחה שלי פה ומעבר לזה שכולנו מתרגשים – זו חוויה מסעירה בשבילנו להיות פה, לסגור מעגל ולפתוח מעגל אחר”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן