news08.net/ads.txt

ויקטורי מתריעה בפני מחסור שעלול להיווצר במזון כשר לפסח וחומרי ניקוי

חג הפסח קרב ובא, אך האם יש לנו מספיק מוצרים כשרים בחנויות? בימים כתיקונם אלפי ישראלים טסים לחגוג את חג הפסח ברחבי העולם, אך המציאות החדשה הביאה לשיא של כל הזמנים בישראלים שנמצאים בארץ זאת, לצד ההסגר הלאומי והבינלאומי, צפויים להקשות על ההיערכות. ברשת ויקטורי מיישמים את הנחיות שמירת המרחק של משרד הבריאות אולם החשש שלהם מגיע דווקא ממחזור שצפוי במזון כשר לפסח ואף מחומרי ניקוי.

אייל רביד, מנכ”ל רשת ‘ויקטורי’, מסביר כי “מידי שנה מאות אלפי ישראלים היו נוסעים לחגוג את ליל הסדר בבתי מלון בחו”ל ובארץ. השנה כולם בארץ ויותר מכך – בבית! מדובר בכ־500 אלף בתי אב שבשנים עברו לא רכשו מוצרים לפסח, והשנה כן. גם צה”ל והמשטרה נערכים לכוננות גבוהה, והם מושכים מוצרים לפסח ולהם יש להם קדימות על הציבור הרחב. ומכאן, חוסר נוסף”.

כידוע, בתחילת השבוע רשת ויקטורי פתחה סניף בפארק המדע, בעיר רחובות בהשקעה של 18 מיליון שקלים, אשר יעניק שירות לציבור ברחובות, נס ציונה ומושבי הסביבה שירות. בויקטורי ימי מבצעים מיוחדים, מועדון אשראי שמחזיר כסף בחזרה, קצביה שזכתה בחגים האחרונים בשבחים בכל מבחני הטעם והמחיר באמצעי התקשורת והתחייבות לאלטרנטיבה שפויה למתחרים – ואלו הם רק חלק מהיתרונות הבולטים של הסניף החדש המתפרש על שטח של 3600 מ”ר.

ויקטורי, סניף פארק המדע, אופנהיימר 10 רחובות, פתוח בימים א’-ד’ בין השעות 08:00-22:00, ביום ה’ בין השעות 08:00-23:00 ובשישי עד שעתיים לפני כניסת השבת. לקראת החגים הסניף ייפתח לרווחת הלקוחות גם במוצאי השבת. חניון חינם ללקוחות ויקטורי – בקנייה מעל 75 ש”ח חנייה חופשית לשעתיים. טל’ 08-8674994

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן