news08.net/ads.txt

זהר בלום בעקבות נתוני תכנית ספייס לפיהם 100% זכאים לבגרות: “שמחים על ההצלחה הגדולה, גאה בתלמידים ובשותפים לפרוייקט”

מנתונים שהוצגו בפתיחה השנה של תוכנית ספייס הפועלת בזכות שיתוף הפעולה של רשת חוויות והחברה למתנ”סים עם הפרויקט הלאומי לקהילה האתיופית בישראל, משרד החינוך ועיריית רחובות – עולה כי כל המשתתפים בה זכאים לבגרות. בתוכנית משתתפים 115 תלמידים מן הקהילה האתיופית הלומדים בארבעה בתי ספר על יסודיים בעיר – והיא למעשה מלווה את בני הנוער מהקהילה להשלמת בגרות איכותית, במטרה לסלול את דרכם לאקדמיה.

זהו הישג גדול לאיתמר הרשקו, מנהל התוכנית העירונית, אשר לדבריו “מטרת העל של התוכנית הינה להביא לשילוב מלא ומוצלח של יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית, ומהווה מסגרת לכל המאמצים והמשאבים בקליטתם ובשילובם של בני הקהילה האתיופית”.

זהר בלום, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, המשמש גם כיו״ר וועדת ההיגוי העירונית, אמר: ״אנחנו משקיעים בפרויקט למעלה מעשור, ואנו שמחים על ההצלחה הגדולה. מערכת החינוך העירונית שוב מוכיחה שהיא מבין הטובות בישראל, עם הישגים כאלה. נמשיך לקדם את התוכנית ולעקוב אחריה מקרוב, אני גאה בתלמידים ומודה לכל השותפים לפרוייקט״.

“תוכנית ספייס היא דוגמא חייה לשיתופי הפעולה ושמירה על רצף בין העשייה החינוכית הפורמאלית לחינוך הבלתי פורמאלי, השמה את התלמיד במרכז העשייה במסע להשגת תעודת הבגרות”, אמר יו”ר רשת חוויות, אמיתי כהן. “התוכנית משמשת למוביליות ושילוב בחברה הישראלית”.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: “במסגרת התוכנית, בתחום הלימודי אנו פועלים לשיפור הישגים לימודיים, והובלת התלמידים לתעודת בגרות מיטבית מלאה ואיכותית. בתחום האישי – חברתי אנו פועלים להגברת המוטיבציה ללמידה, חיזוק תחושת המסוגלות, גיבוש זהות אישית וחיזוק השייכות לקהילה ולסביבה. עיריית רחובות תמשיך להעניק משאבים למיצוי הפוטנציאל האישי של כל תלמידי העיר”.

לימור רונן הרכזת העירונית המובילה את התוכנית סיכמה: “שיתוף הפעולה המצוין בין בתי הספר לתוכנית מאפשר מיקסום של המענים הניתנים באמצעות התוכנית כמעטפת חיצונית תומכת לעבודה הקשה הנעשית על ידי הצוותים הבית ספריים”.

צילום: הדר פלד כהן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן