מכבי יבנה, תתמודד היום, (שישי), בשעה 13:00, מול קביליו יפו במחזור האחרון של הסיבוב הראשון. יבנה שמראה מגמת שיפור ביכולת לאחר כניסתו של יוסי זוזוט לתפקיד, רוצה לנצל את הרוח החדשה בקבוצה ולנצח בהתמודדות. בראיון שנערך עם זוזוט כשנכנס לתפקיד, ציין: "מבחינתו השאיפה היא פלייאוף עליון". ובכן, ניתן לראות את השינוי בגישת השחקנים, ובמלחמה הגדולה שהקבוצה משחקת. ראיה לכך: יבנה מגיעה לאחר שתי תוצאות תיקו (הכח ר"ג, בקעת הירדן), וכשהיא נמצאת במקום ה-15 בטבלה עם 10 נקודות. ניצחון בשישי ויבנה יכולה לשוט לעבר המקום ה-13 במידה ושאר קבוצות התחתית יאבדו נקודות. יפו שנמצאת ביכולת ירודה לאחרונה, לאחר שהפסידה למרמורק במחזור הקודם, תנסה להחזיר לעצמה את הביטחון.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








