זוכרים ומוקירים בדימונה

אגף שפ”ע בעיריית דימונה ייקרא מעתה על שם שאול סרוסי ז”ל, ששימש מנהל האגף ונפטר בטרם עת

היום לפני ארבע שנים הלך לעולמו סא”ל (במיל’) שאול סרוסי, שכיהן כמנהל אגף שפ”ע במשך חצי שנה בשנת 2000. בן 55 היה במותו. השבוע, לאות הערכה על תרומתו לעיר, האגף בראשו עמד יישא את שמו וייקרא מעתה “אגף שפ”ע ע”ש שאול סרוסי ז”ל”.

סרוסי ז”ל נולד בדימונה לפני 60 שנים בדיוק (ב-1964). הוא למד בבית הספר יסודי דקלים, בחטיבת הביניים זינמן ובתיכון ליהמן. בשנת 1982, סמוך למלחמת לבנון הראשונה, הוא התגייס לצה”ל ועבר מסלול ארוך ומוצלח מאוד.

סרוסי נחשב למנהל מקצועי מאוד, עם אוריינטציה מערכתית ואסטרטגית והוכר כמי שידע למצות משאבים באופן מקסימלי. מכריו ללימודים ולצבא העידו עליו כבעל תפיסה ערכית, חינוכית וביצועית. בעל ניסיון עשיר בתכנון, ארגון, ניהול ומימוש. היה איש עבודת צוות, תכונה מאוד חשובה ונדרשת. את תפיסותיו המקצועיות וידענותו הוא הביא לאגף שפ”ע לפני פחות משנה, שם ביצע מהפך בניקיון, בגינון ובשירות לתושב. הוא היה אהוב ומקובל על התושבים, העובדים וכמובן על הממונים עליו.

סרוסי ניהל את האגף תוך ראיה מערכתית, קבלת החלטות והנעת עובדים, התמודדות עם תנאי אי ודאות, חשיבה מחוץ לקופסה, ויכולת להוביל שינויים ארגוניים. הוא היה סמכותי, ידע לקבל ולהשליט מרות. והכי חשוב – חרף היותו איש צבא הוא היה בעל יחסי אנוש נפלאים.

טרם כניסתו לתפקיד מנהל האגף שירת סרוסי בצבא הקבע במשך כ-35 שנה והשתחרר בדרגת סגן אלוף. במקביל לשירותו הצבאי הוא גם הספיק לסיים לימודי הנדסאי תעשייה וניהול בהצטיינות והתמחה במערכות מידע ומשאבי אנוש וכן היה בעל תואר B.A במדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן.

מותו של סרוסי היה בבחינת טרגדיה: צנתור פשוט שאליו הלך הסתיים במותו, לא לפני שעבר ייסורים ונדד מסורוקה לבלינסון שבפתח תקווה.

ביום שלישי בבוקר במעמד רעייתו מרים, חמש בנותיו, חתניו, בני משפחתו, מכרים ועשרות עובדי האגף בפרט והעירייה בכלל, הוסר הלוט מעל שלט ההנצחה למי שחולל בזמן קצר כל כך מהפכה רבתי באגף ובעיר. את הלוט הסירו ראש העיר יחד עם הרעייה מרים.

קדם לטקס דברים שנשא לזכרו מחליפו משה גרינשטיין, מפקדו בצבא תת אלוף במיל’ מרדכי כהנא, אחיו משה, רעייתו מרים וראש העיר בני ביטון שאלמלא התעקשותו ודחיפתו רעיון ההנצחה לא היה קורם עור וגידים. הדוברים כולם העלו על נס את אישיותו המלבבת של סרוסי, אהבתו לאנשים והסיוע הרב שדאג להעניק לאלה שביקשו ולאלה שהתביישו לבקש.

את הטקס הפיק ותיכלל אגף התרבות בראשות מאיר חזן.

 

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון, ערד ומגילות ים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית דימונה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן