זו הבשורה של מד”א בקרית גת

מגן דוד אדום חנך 43 אופנועי חירום חדשים, במטרה לקצר את זמני התגובה ולשפר עוד יותר את המענה הרפואי של הארגון. בין היתר, האופנועים החדשים הוצבו בקרית גת

מגן דוד אדום חנך 43 אופנועי חירום חדשים, במטרה לקצר את זמני התגובה ולשפר עוד יותר את המענה הרפואי של הארגון. בין היתר, האופנועים החדשים הוצבו בקרית גת.

כמו כן הוצבו בבאר שבע, באשקלון, בבת ים, בגולן, בגוש דן, בחדרה, בחולון, בחיפה, בירושלים, במגדל העמק, בנווה ירק, בנתניה, בסובב כנרת, בפתח תקווה, בקריות ובגדרה וכבר מצילים חיים.

יחידת האופנועים של מד”א הוקמה בשנת 2002 ומונה כיום כ-550 כלים תלת-גלגליים וכבדים, אשר עוברים התאמה ייעודית לצרכי הארגון, על מנת להעניק סיוע רפואי ראשוני בשטח. על האופנוע מורכב סבל ייעודי וסירנה והוא נצבע בצבעי צהוב זוהר, על מנת להתבלט בכביש בעת חירום.

לדברי אלי בין, מנכ”ל מד”א: “עשרות האופנועים חדשים מצטרפים למאות אופנועי מד”א הפרוסים ברחבי הארץ ומצילים חיים יום יום שעה שעה. האופנועים החדשים יסייעו לקצר את זמן התגובה ויאפשרו לנו להגיע מהר יותר למי שזקוק לעזרה רפואית. נמשיך ונפעל על מנת לקצר את זמני התגובה למען בריאות הציבור”.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית גת והסביבה לחצו כאן

צילום: דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן