זו החיילת מיבנה שעשתה היסטוריה בפיקוד הדרום

הכירו את עופרי חודאי – החיילת מפיקוד דרום ששינתה את תמונת המצב המבצעית

הצוערת עופרי חודאי, בת 19 מיבנה, שינתה את תמונת המצב מקצה לקצה בזמן המבצע ״מגן וחץ״. צוערת עופרי חודאי שירתה כסמבצ״ית אג״ם בפיקוד דרום וכיום נמצאת בקורס קצינים בבה״ד 1.

בזמן מבצע ״מגן וחץ״ הגיעה אל צוערת עופרי חודאי הידיעה כי לא נורה טיל נגד טנקים לעבר כוחותינו אלא פצצת מרגמה, היא נעמדה מול המפקדים הבכירים בתא התקיפה העמוס והצהירה כי נורתה פצצת מרגמה ולא טיל נגד טנקים. מאז, האלוף (במיל׳) יוסי בכר, שניהל את השולחן המרכזי, נעזר בה בהמשך ניהול המבצע עד סופו – קרי, סמב״צית אחת שינתה את תמונת המצב.

לאחר המבצע היא הוזמנה לשיחה אישית עם האלוף ולאור תפקודה המצויין בזמן המבצע הוא המליץ עליה לקצונה. כיום, עופרי חודאי צוערת בבה״ד אחת ומצפה להיות קצינה ולהמשיך לשרת ולהשפיע ולתרום למדינה. לדבריה, ״החשיבות של תפקיד הסמב״צית בזמן מבצע היא מעבר לכל דמיון, אני שמחה שיצא לי לתרום למדינה ולכן יצאתי לבה״ד אחת כדי לתרום ולהשפיע כמה שיותר״. אכן, כבוד.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: דובר צה"ל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן