news08.net/ads.txt

חברת הפניקס סירבה לפצות בת  86 שנפגעה בתאונת דרכים; ביהמ”ש פסק פיצוי בסך של כמיליון שקלים 

קשישה בת 86 שנדרסה לפני כ-4 שנים בעת חציית כביש באזור השפלה והפכה לסיעודית, תקבל פיצוי כולל בסך של כמיליון שקלים מחברת ביטוח הפניקס ומהביטוח הלאומי – כך עולה מפסק דין של בית משפט המחוזי מרכז לאחר שחברת הביטוח הפניקס ביקשה לדחות התביעה על הסף, בטענה כי מצבה הסיעודי  קשור להתפתחות טבעית של מצבה הרפואי לפני התאונה ולא לתאונה עצמה.

בתביעה שהוגשה בתחילה לבית משפט השלום בראשון לציון באמצעות עורכי הדין  גיא רינטוביץ ועו”ד דנית קימרון ממשרד עו”ד מרקמן טומשין נטען בין היתר, כי עקב התאונה הקשישה נפגעה באופן קשה, סובלת מנכות משמעותית וזקוקה לעזרה סיעודית במשך 24 שעות ביממה, בעלות של 10,000 לחודש. עוד נטען כי הקשישה מעסיקה מטפל זר ומסובסדת באופן חלקי ע”י המוסד לביטוח לאומי, אולם היא  נדרשת להשלמת שכר והוצאות למטפל.

עו”ד גיא רינטוביץ

חברת הביטוח דחתה את טענות הקשישה, הכחישה את נסיבות התאונה, התנגדה למינויים של מומחים רפואיים וטענה בפני ביהמ”ש כי מצבה הרפואי והצורך בעזרה סיעודית אינם קשורים לתאונת הדרכים  אלא, למצבה הרפואי  לפני התאונה ולהתפתחות טבעית של מצבה הרפואי  שנובע בין היתר מגילה המופלג. ביהמ”ש מינה לבקשת עורכי דינה אורתופד שיקומי מומחה והסתמך גם על בדיקות המוסד לביטוח לאומי, אשר קבעו כי התובעת זקוקה לעזרה סיעודית עקב התאונה, ואילו לפני התאונה התובעת הייתה עצמאית וניידת לחלוטין.

בית המשפט פסק לאחרונה כי הקשישה זכאית  לפיצוי כולל בסך 928,496 שקלים עבור הוצאות רפואיות, כאב וסבל, סיוע מבני המשפחה, הוצאות ניידות מוגברת והוצאות סיעוד. כ-600 אלף שקלים מהפיצוי ישולמו על ידי חברת הפניקס והיתרה על ידי הביטוח הלאומי במסגרת גמלת סיעוד.

עו”ד דנית קמרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן