חגיגות המימונה ייפתחו הערב בבתים ברחבי העיר, יימשכו אל תוך הלילה במתחם הבילויים בפארק המדע ויש גם מימונה לילדים

13096318_1265165980160528_869941251399073109_n

עשרות אלפי מופלטות יחולקו לכל האורחים שיגיעו הערב (שני) לאלפי בתים ברחובות וישתתפו בחגיגות המימונה המסורתית. את המימונה הגדולה ביותר שידעה העיר, בביתם של חני וזהר בלום לא יחגגו השנה, בשל האבל על מות האב, שייקה בלום ז”ל. זהר בלום אמנם החל את ההכנות לאורך החודשים האחרונים, לרבות הכנת למעלה ממאה סוגי ריבות, אולם בשל הצער הגדול, דחה את החגיגות לשנה הבאה ומאות האורחים שהיו מוזמנים אליו יצטרכו לכבד את המסורת בבית אחר או לחילופין להגיע מחר, אל המימונה העירונית שעורך ראש העיר, רחמים מלול – על כך בידיעה נפרדת. 

חגיגות המימונה יחלו הערב, תרבחו ותסעדו

אז איפה עוד תוכלו לחגוג הלילה את צאת הפסח וחג המופלטות?

בדבלין יחגגו את המימונה עם הופעה של עידן ארגוב כאשר גילה מלכה-עוזרי תחגוג יום הולדת בהפקת ענק מלאת מופלטות. בקפה לנדוור בפארק המדע מבטיחים שהמוזיקה והתלבושות עליהם והשמח – עליכם! בפיאטו שבפארק המדע יפתחו את המימונה עם רקדניות, מוזיקה, מופלטות והמון המון שמח, החל מ-20:00. בשפילד פותחים עם מימונה מטורפת, כך מבטיחים, שתכלול מופלטות, תלבושות, קישוטים ומוזיקה מרוקאית במיטבה. בדלפק יבקשו מכם להוציא את הדרבוקות ולהתכונן לשמחה גדולה. בתפריט: מופלטות ללא הפסקה, צ’ייסר ערק ב-10 שקלים כל הלילה ובעיקר שמח.

ויש גם אטרקציה מדליקה, מימונה לילדים

הדס קופליק, רחובותית גאה, יוזמת מימונה לילדים ב’חברותא’, מרכז מקסים להורים וילדים שבבעלותה, הממוקם בנס ציונה. המימונה תתקיים מחר (שלישי), החל מ-16:45 יחד עם רקדנית הבטן לילך וסרמן ביטן. בתכנית: מימונה שמחה ועליזה, שיעור ריקודי בטן לקטנטנים עם ההורים, מופלטות ולימוד הילדים כיצד לערוך טקס מימונה מסורתי, הסברים על מנהגי העדה המרוקאית וכיוב’. לפרטים: 050-4940011.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן