חגיגות עצמאות 76 בקריית מלאכי: שמחה, זיכרון ותודה

קריית מלאכי ציינה את יום העצמאות באירוע מיוחד ומרגש ברחבת העירייה. הופעה סוחפת של יובל המבולבל, טקס הדלקת משואות מרגש לכוחות הביטחון וההצלה, שירת המונים והופעת הכוכבים של אקים

בצל המלחמה המתמשכת והחטופים שעדיין לא שבו, ציינה קריית מלאכי את יום העצמאות ה-76 בצורה מיוחדת ומרגשת, בדגש על משפחתיות וקהילתיות. החגיגות הועברו לרחבת העירייה שהעניקה גם ניחוח נוסטלגי לתושבים.

האירוע נפתח בטקס מעבר מרגש מיום הזיכרון לחגיגות העצמאות אותו הובילה הזמרת הודיה מולה עם השיר “שבורי לב” של חנן בן ארי. אחריה עלה לבמה כוכב הילדים האהוב יובל המבולבל, שהצליח לשמח ולהרים את מצב הרוח של אלפי הילדים וההורים.

גולת הכותרת של הערב הייתה טקס הדלקת המשואות המרגש. הטקס הוקדש לכוחות הביטחון, ההצלה ומתנדבים שפעלו במסירות במהלך המלחמה.

לאחר מכן, הקהל כולו התאחד לשירת המונים מרגשת, שכללה גם ביצוע מיוחד של השיר “יש בי אהבה”, לזכרו של אריק איינשטיין. את הערב הנחה השחקן מוריס כהן, שריגש את הקהל בנוכחותו ובדבריו. הערב נחתם בהופעה סוחפת של להקת הכוכבים של אקים, שהקפיצה את הקהל והביאה את החגיגות, לשיא.

הבמאי המוערך שלומי אלימלך ממשיך להפתיע שנה אחר שנה ומעניק לתושבי קריית מלאכי סיבה מצויינת לצאת מהבית, בחסות העירייה ואגף האירועים כמובן.

אלימלך היה האחראי על בימוי טקס פתיחת אירועי העצמאות והמשואות המיוחדים. אלימלך ידוע ביכולותיו הפנומנליות, בין היתר, היה שותף בחגיגות הענקיות לציון 70 למדינת ישראל בהר הרצל וכן בהפקת טקס פתיחת המכבייה באיצטדיון טדי.

למחרת התקיים הפנינג מנגלים ופעילות לילדים בפארק העירוני עם מוזיקה של דיג’יי אור אזולאי

, עד לשעות הערב.

למחרת התקיים הפנינג מנגלים ופעילות לילדים בפארק העירוני עם מוזיקה של דיג’יי אור אזולאי, עד לשעות הערב.

ראש העיר, אליהו זוהר:

“החגיגות השנה היו מיוחדות ומרגשות במיוחד לנוכח המצב הביטחוני. שמחתי לראות את תושבי העיר משתתפים באירועים, ומוקירים תודה לכוחות הביטחון וההצלה. תודה גדולה למתנ”ס ולמחלקת האירועים על ניהול כל אירועי העצמאות והזיכרון.”

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: מנדי טויטו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן