news08.net/ads.txt

חדרי הכושר נפתחו | מתחם הכושר team zone ברחובות: “חטפנו ביטולים, אך אנחנו אופטימיים”

רוב מאמני הכושר נושמים היום לרווחה, לאחר הפתיחה המחודשת אמש (חמישי) של חדרי הכושר. מתחם ה-team zone ברחובות השוכן ברחוב בנימין 4, הוא מתחם כושר לאימונים פונקציונליים ופיטנס, המשלב אימונים של 12 איש בקבוצה. אריאל זיו, הבעלים של המתחם, מספר על התקופה הלא פשוטה שהשביתה את העסק, והדרך החדשה אליה הם יוצאים.

בישראל מועסקים כ-150 אלף איש בענף חדרי הכושר והחוגים הנלווים, שרבים מהם לא יחזרו לפעילות מלאה. אריאל זיו, שהשבית את מתחם הכושר שלו מה-15 במרץ. “כבעלים של המקום יחד עם השותף שלי, נאלצנו לסגור את המקום מה-15 במרץ. הקפאנו לכולם את המנויים, כלומר אף אחד לא הפסיד כסף. מאותו רגע החלטנו להעביר אימונים אונליין, ללא עלות וגם עשינו זאת למתאמנים חדשים. בין אם זה קיקבוקס, שיעורי כח. כל יום לאתר עלה אימון שניתן לעשות בבית ומותאם לכך. בנוסף לכך, הבנו שהיחס האישי חייב להיות תמידי ודאגנו להיות בקשר עם המתאמנים ברוב שעות היממה”.

איך העסק הצליח לשרוד בתקופת המשבר?

“לא הייתה הכנסה, וכן גם הפסדנו מנויים שביטלו לנו מה שיצא הפסד בסביבות ה-50 אלף. קיבלנו את ההבנה של הביטולים כי יש סטודנטים, יש מצב כלכלי שלא יכול לאפשר לכולם זאת. אך למרות הכל היינו אופטימיים והבנו שתחום הכושר הוא תחום חזק, ידענו לשמור על קשר עם המתאמנים שלנו, לתת להם את הדרייב והיחס האישי. כמובן בפתיחה המחודשת נדאג לעמוד לפי הנחיות משרד הבריאות, השיעורים יהיו בקבוצות קטנות יותר ויש לנו מתחם גדול לאפשר זאת”.

יש טענות כלפי הממשלה באוזלת יד?

“כאחד שבא מתחום הכושר, אני חושב ששמו את הספורט והכושר בתחתית הרשימה. גורמים בממשלה מתייחסים לכך בתור מותרות, ולא מבינים את החשיבות על אנשים ששומרים על אורח חיים בריא, ועל המשק בכללי מבחינה בריאותית. מכיר המון אנשים שלא התאמנו ועלו במשקל ומבחינה בריאותית זה לא טוב.תחום הכושר היה חייב לחזור הרבה יותר מוקדם. אך טוב שזה קרה וכעת חושבים קדימה”.

הודעה למתאמנים שלך?

“מחכים להם בזרועות פתוחות. נחזיר אותם בהדרגה תוך כדי ידיעה שכולם חוזרים לכושר שלהם לפני התקופה הזו. למתאמנים החדשים? הקיץ אוטוטו בפתח, וזה הזמן לא להתעצל ולהגיע, אנחנו מחכים”.

קישור לאתר – https://www.teamzone.co.il/

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן