news08.net/ads.txt

חדר חקירות | חיים כפולים

חקירות


מסיפורי השבוע: במשך 17 שנה ניהל גבר בשנות ה-60 חיים כפולים בשני קצוות ברחבי הארץ. חשדנותה של אישתו בגין התנהגות שהציג במשך תקופה גרמה לה לפנות אל החוקרים ולגילוי שכלל שני ילדים בוגרים. וגם: סיפור עוקץ ירושה מקשיש ערירי במצב בריאותי ירוד שהתגלה על ידי בני משפחה רחוקים.

במרכזו של הסיפור הראשון בו עסקנו עמד איש בשנות ה-60 לחייו שעורר את חשדנותה של אשתו לאור התנהגותו המוזרה במשך תקופה מסוימת. האישה החליטה לפנות למשרדנו ולאור הסימפטומים שציינה החלטנו לבצע סדרת מעקבים סמויים אודותיו. הגבר, עובד בתחום הקירור, נוהג לנסוע ברכבו בכל חלקי הארץ. באחד הימים, החל את יום עבודתו במרכז הארץ, לאחר מכן המשיך לבאר שבע ודימונה ובסיום עבודתו בדרום המשיך ישירות לטבריה, בה פגש במספר אנשים לקפה וסיים את יומו בצפת כשהגיע לבניין מגורים ונכנס לאחת הדירות – בדיעבד התברר כי נשאר ללון בה לאחר שבמהלך תצפית לילה לעבר הבניין לא יצא משם.
יום למחרת, בשעות הבוקר, נראה הגבר ביחד עם שני נערים בשנות העשרה יוצאים יחדיו ונוסעים לערוך קניות בסופר, בסיום הקניות הגבר החזיר אותם הביתה ונסע חזרה צפונה. עברו מספר ימים, נבנה סיפור כיסוי רלוונטי לבניין ומדובב מטעמנו נסע לבצע סקר בדירות הבניין, כשהגיע לדירה המדוברת, פגש באישה בשנות ה-45 לחייה, שמתגוררת בבית עם שני ילדיה בני 14 ו-16 ומתוך סיור שערכנו בדירה נראו תמונות רבות בחדר השינה של הגבר עם הילדים והאישה, משיחה “אקראית” אודות חיי משפחה סיפרה האישה כי מדובר באבי ילדיה והם מנהלים זוגיות רחוקה מזה 17 שנים! או אז קראנו ללקוחה אל משרדנו, חיבקנו אותה וסיפרנו לה אודות חייו הכפולים של בעלה. היה קשה.

עוקץ ירושה


בסיפור הבא מדובר באישה ובנה שהחליטו “להתלבש” על קשיש ערירי במצב בריאותי ירוד ביותר. השניים עשקו ממנו כספים מזומנים, לקחו אותו לעו”ד מטעמם לחתימת צוואה כשהיה דימנטי וביום מותו הבריחו מביתו כל רכוש אפשרי. לימים בני משפחה רחוקים של המנוח גילו צוואה שנרשמה על האישה, עלתה מיד חשדנותם והם החליטו לפנות למשרדנו. ביצענו חקירות רקע והכנה מעמיקות אודות הדמויות בסיפור, בנינו סיפור כיסוי בו המדובב הינו איש אמיד כלכלית, אורח חייו דתי ובסיטואציה יזומה פגשנו בבן, חרדי מבני ברק, באופן “מקרי” ולאחר שיחת כימיה קצרה בינו לבין המדובב הצענו לו עבודה קבועה בחלוקת מזון לנזקקים.
כחלק מסיפור הכיסוי נמסרו לבן כתובות רבות לחלוקת מזון ובין היתר כתובת המנוח. כשהוא ראה את הכתובת ולאחר שהאמון בינו לבין המדובב היה איתן הוא החל לספר את שלבי המקרה והעוקץ. במהלך הקשר ההדוק בין המדובב לבן, נמסר על האופן בו הכירו את המנוח, זיהו הזדמנות של “פרה חולבת”, ניצלו זאת מיידית, ערכו צוואה עם עו”ד מטעמם וניצלו כל נקודת תורפה רלוונטית כדי לנצל את המצב. לאור ממצאי החקירה התנהל הליך מורכב בבית המשפט שבסופו נפסלה הצוואה בשל הונאה והשפעה בלתי הוגנת.

* הסיפורים המובאים כאן אינם פרי דמיון אלא התרחשו במציאות. הכותב, הינו חוקר מחברת ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי. טל’ 052-7020818.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן