חדשות 08 מודיעין מכבים רעות | האם חיים ביבס ייתן יד לשינויים הצפויים במערכת החינוך?

חדשות 08 מודיעין מכבים רעות | במערכת החינוך צפויים שינויים – בהתאם להסכם הקואליציוני בין הליכוד ומפלגת נעם, בו סוכם כי אבי מעוז יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה, יהיה אחראי על הרשות לזהות לאומית יהודית וישפיע על תוכניות הלימוד.

במערכת החינוך צפויים שינויים – בהתאם להסכם הקואליציוני בין הליכוד ומפלגת נעם, בו סוכם כי אבי מעוז יכהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה, יהיה אחראי על הרשות לזהות לאומית יהודית וישפיע על תוכניות הלימוד.

לדברי חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין מכבים רעות, “במערכת החינוך במודיעין מכבים רעות לומדים כמעט 28,000 תלמידות ותלמידים והיא מהטובות והמובילות בישראל.

“יש לי כמה עקרונות שמנחים אותי בקבלת החלטות ובניהול בכל הקשור למערכת החינוך שלנו. הראשון הוא, שחצי מהתקציב השנתי של העירייה מושקע במערכת החינוך העירונית. עקרון שני, אין כניסה או התערבות פוליטית במערכת החינוך. עקרון נוסף הוא שהמערכת החינוכית תפעל תמיד כמערכת פלורליסטית שמאפשרת לכל ילדה וילד למצוא את המסגרת המתאימה עבורו. כה היה וכך ימשיך להיות!”.

הנהגת ההורים הארצית: מדינת ישראל, הינה מדינה יהודית ודמוקרטית וככזאת, מחוייבת לפלורליזם בתכנים פדגוגיים וערכיים במערכת החינוך, המותאמים לקהילות השונות המרכיבות את החברה הישראלית. תפקידן של הנהגת ההורים הארצית ושל הנהגות ההורים היישוביות הוא, בין היתר לוודא שכל קהילה מקבלת חינוך המתאים לאופיה ולדרכה ומבחינתנו, גורמי המקצוע הם אלו שמוסמכים להפעיל שיקול דעת מקצועי ובקבלה ובדחייה של תכנים.

אין מקום לדעות אנטי ליברליות בחינוך הממלכתי והנסיון לכפות מציאות אחרת – לא יצלח. בסופו של יום אנחנו סומכים ידינו על שיקול דעתם של מנהלות ושל מנהלי בתי הספר, שיחד איתנו מנהלים את הקהילות הבית ספריות והיישוביות, ויחד נעמוד חומה בצורה במניעה של כניסת דעות חשוכות לשערי מוסדות החינוך. הנהגת ההורים הארצית תילחם בכל ניסיון לכפות מציאות חדשה במערכת החינוך אשר תאפשר או תטיף לשלילת זכויותיהם של אחרים, על רקע דת, מגזר או מגדר ותמשיך בפעולות לטובת קיום השיוויון לכל תלמיד ותלמידה בישראל.

צילום: פייסבוק-חיים ביבס

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן