יום טרמפולינות ארצי במודיעין עם המעגל של ג’רמי

האירוע יתקיים ביום שישי 15.12.2023, בין השעות 09:45-12:30, במודיעין ובשני מוקדים נוספים, במטרה לאפשר לכמה שיותר משתתפים להגיע.

עמותת המעגל של ג’רמי, התומכת בילדים ובני נוער צעירים אשר חיים וגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, תחגוג את אירועי החנוכה ביום טרמפולינות ארצי עם קהילת הילדים והנוער. 

האירועים יתקיימו ביום שישי 15.12.2023, בין השעות 09:45-12:30, בשלושה פארקי טרמפולינות ברחבי הארץ – מודיעין, כפר סבא וחיפה, במטרה לאפשר לכמה שיותר משתתפים להגיע.

פארקי הטרמפולינות מחולקים למתחמים לפי גיל עם מגוון של טרמפוליניות ופעילות שמתאימה לכל המשפחה. בכל אחד מהמתחמים מתנדבי העמותה ילוו את המשתתפים עם קבלת פנים, פעילויות באופן חופשי וכיבוד. הסעות לאירועים השונים יתואמו בהתאם לצורך. ההשתתפות הינה ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש כאן.

פמלה בקר, יו”ר וממייסדות המעגל של ג’רמי: “בימים אלו השליחות שלנו חשובה מתמיד ואנחנו ממשיכים לקיים אירועים וירטואלים ופיזיים לילדים ומשפחותיהם, במטרה לאפשר להם להניח לרגע את הדאגות ופשוט ליהנות. כשהתחלנו לחשוב על האירוע השנתי שלנו לחנוכה בצל המצב, החלטנו לבדוק עם הקהילה שלנו איזה סוג אירוע הם מעדיפים, וירטואלי או פיזי. בסקר שביצענו רוב המשפחות ביקשו להיפגש פיזית ולכן החלטנו לקיים את אירוע חנוכה השנה בשלושה אזורים בארץ ולאפשר לכמה שיותר משפחות להגיע לחזק ולהתחזק, לתמוך ולהתעודד ביחד. באופן מסורתי אירוע חנוכה שלנו מושך מדי שנה משתתפים רבים וכך גם השנה. אנחנו מצפים לארח את הילדים והמשפחות ביום הטרמפולינות הארצי שלנו”.

המעגל של ג’רמי הוקם לפני כ-15 במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. הקהילה מונה מעל 1000 משפחות מכל רחבי הארץ ומקיימת אירועים לאורך כל השנה, המעניקים לילדים והמשפחות רגעים קטנים של צחוק, הנאה ולגיטימציה לשמוח כמו ילדים.

להרשמה לאירועי חנוכה ב 2jump מודיעין, 2Jump כפר סבא ו- 2Jump חיפה ולרשימת האירועים הבאים כנסו לאתר.

אודות המעגל של ג’רמי (ע.ר.):
המעגל של ג’רמי הוקם לפני כ- 15 במטרה לאפשר לילדים ולמשפחתם רגעי שקט מקשיי היומיום של ההתמודדות עם מחלת הסרטן, באמצעות פעילויות של הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם ילדים שנמצאים במצב דומה. ג’רמי קולמן, הוגה הרעיון של “המעגל של ג’רמי”, אובחן כחולה סרטן קיבה בדרגה 4 במאי 2007. במהלך התמודדותו הקשה עם המחלה והטיפולים, חבריו (מתנועת הנוער הציוני בלונדון) התארגנו ו”אימצו” את שלושת ילדיו שהיו אז בגילאי שישה חודשים עד 6 שנים, לקחו אותם לטיולים ובילויים שונים ושימשו להם כגב אוהב. התארגנות החברים לצד בקשתה של בתו זואי, אז בת ה-6, להיפגש עם ילדה בת גילה שגם גדלה במשפחה בה האב חולה סרטן, היוו השראה להקמת ארגון שיעניק תמיכה לילדים ממשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן.

ג’רמי, יחד עם אשתו פמלה, אחיותיו ג’וליאט ונעמי וחבריו הקימו ב-2008 את הארגון. ג’רמי נפטר ב-8 ביולי 2008 והמעגל של ג’רמי הוא הגשמת החזון שלו ולזכרו. לאחר מותו פמלה, אשתו, המשיכה במימוש החזון שלו וביחד עם חבריו הקרובים, שהינם מתנדבים פעילים וחברי דירקטוריון, הם ממשיכים בפעילות העמותה וסיוע לילדים הגדלים בצל מחלת הסרטן. מאז הקמת הארגון התקיימו מאות אירועים פיזיים וירטואליים.

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: באדיבות עמותת המעגל של ג'רמי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן