news08.net/ads.txt

חוזרים להתרגש | היכל התרבות ברחובות ייפתח; להלן רשימת המופעים!

לאחר למעלה משנה שבמהלכה לא התקיימו בהיכל מופעי הסדרות, בשל ההתמודדות עם נגיף הקורונה, החלו בימים אלה בהיכל לחזור לסדרות המנויים.

במסגרת סדרת התיאטרון יעלו, החל מתחילת החודש, הצגות שתוכננו לעלות עוד לפני הקורונה- כמו “זרים מושלמים” (הבימה) ו”לשם ובחזרה” (התיאטרון העברי) לצד הצגות חדשות כגון “גאון בכלוב” (התיאטרון הקאמרי) “זאקפונה” (הבימה) בהשתתפות ליה קניג ומיקי קם, “מכתב לנועה” (תיאטרון חיפה ותיאטרון ארצי) “מחוברים לחיים” (התיאטרון הקאמרי) ועוד.

המחזמר המפורסם “סאלח שבתי” יעלה גם הוא בהיכל, והפעם בכיכובו של איציק כהן ובהפקת תיאטרון ארצי לילדים ונוער. הסדרות הקבועות והאהובות ישובו לעלות: גיל שוחט, האחים אסנר, אריק דוידוב, סובב עולם, יידישפיל, בוקר של כיף, הסדרה הסימפונית, מחול, פרופסור יורם יובל וסדרות הקולנוע.

שוקי קרומר, מנכ”ל היכל התרבות: “אני שמח לחזור ולהתרגש יחד עם הקהל האהוב שלנו בהיכל ולחזור ולהציג את הסדרות המוכרות והאהובות. אני מודה לקהל הלקוחות הנאמן שלנו על הסבלנות ועל האמון שהם מפגינים, ומזמין את כל תושבי העיר והסביבה לחזור ולהתרגש יחד איתנו בהיכל. צוות העובדים ממתין לכם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן