news08.net/ads.txt

“חיוך תמידי ושמחת חיים” | הצנחן מוטי מרדכי מבאר יעקב נספה בתאונת דרכים בדרכו הביתה

מנציחים את הנופלים: מוטי מרדכי, נולד ביום כ’ באלול תשל”א (10.9.1971) בבאר יעקב, בן למשפחה בת חמישה ילדים. מוטי למד בבית-הספר היסודי הממלכתי א’ בבאר יעקב ובבית-הספר ‘אורט’ בתעשייה האווירית בלוד, במגמת מכשור ומחשוב. בסיום לימודיו קיבל מוטי תעודת חשמלאי. בתקופה הקצרה עד גיוסו עבד מוטי בחברת טיולים. חשוב היה לו לעזור בפרנסת בני משפחתו.

בתחילת חודש ספטמבר 1989 גויס מוטי לשירות חובה בצה”ל. הוא עבר טירונות כללית, הוצב בחיל האוויר ויצא לקורס חימוש מטוסים בבית-הספר הטכני של חיל האוויר. בסיום הקורס הוצב מוטי בבסיס חיל האוויר תל-נוף. לאחר תקופה בתפקידו החדש הגיש מוטי בקשת העברה ליחידת צנחנים. בטופס הבקשה כתב: “אני רוצה להתנדב ליחידת הצנחנים ולהרגיש שאני תורם לצבא כצנחן או כחייל קרבי אחר”. מכיוון שסיים קורס בבית-הספר הטכני ועבודתו ביחידה הייתה חיונית, בקשתו להעברה לא נתקבלה. ביום ו’ בתמוז תשנ”א (18.6.1991) נפל מוטי בעת מילוי תפקידו. הוא נספה בתאונת-דרכים ליד צומת ביל”ו, בדרכו מהיחידה לבית הוריו. הוא הובא למנוחת-עולמים בחלקה הצבאית בבית-העלמין בבאר-יעקב. הותיר אחריו הורים, שתי אחיות – מירב ויפית, ושני אחים – אבי ורותם.
במכתב תנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקד היחידה: “מוטי ביצע את תפקידו באופן ראוי להערכה וברמה גבוהה. הוא היה דמות דומיננטית ביחידה, תמיד עם חיוך על פניו… אהב לעזור והתנדב לכל משימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן