חיזוק משמעותי לנדב ויצמן למועצת העיר קרית מלאכי

חיזוק משמעותי: שגיב כהן הודיע על תמיכה בנדב ויצמן למועצת העיר ואליהו זוהר לראשות העיר

פחות מחודשיים לפני הבחירות המקומיות, והתמונה מתחילה להתבהר. שגיב כהן, אחד האנשים הכי מזוהים בקריית מלאכי עם ש”ס וכוח עולה בתנועה, הודיע על תמיכה במחל-הליכוד של ויצמן למועצת העיר, ובראש העירייה המכהן אליהו זוהר לראשות העיר.

על פי ההערכות, כהן מחזיק בכוח אלקטורלי לא מבוטל והצטרפותו היא חיזוק משמעותי למחנה ויצמן-זוהר, שצובר בחודש האחרון תאוצה, שבאה לידי ביטוי בשטח וגם בכנסים של הליכוד.

אמש (שני) נפגשו ויצמן וזוהר יחד עם כהן ודנו בשיתופי פעולה ביניהם. בין כהן לנדב ויצמן יש קשר אמיץ עוד לפני הבחירות, והערכה הדדית עמוקה. כהן משמש גבאי של הרב אלפסי וקיבל ממנו את ברכת הדרך.

נדב ויצמן: “שגיב הוא איש יקר שתורם רבות לקריית מלאכי, עושה דברים רבים בסתר ומסייע לרבים. אני מודה לו על התמיכה ובטוח שיחד נעשה דברים יפים וטובים למען העיר האהובה שלנו, שזקוקה בעת הזו לאחדות ולא לפילוג ולכל הכוחות שיכולים למשוך אותה קדימה. זו בשורה נהדרת לשנה החדשה והיא תבוא לידי ביטוי בחמש השנים הקרובות גם במועצת העיר עם נבחרת חדשה ורעננה של הליכוד, ואני בטוח שבהמשך נהנה מתמיכה של גורמים משמעותיים נוספים”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן