חיזוק קהילת יוצאי אתיופיה בעזרת חברים בטבע

הגרעינים המשימתיים של תנועת חברים בטבע התגייסו למען חיזוק העורף והחזית

תנועת חברים בטבע יוזמת, מקימה ומלווה קבוצות קהילתיות של יוצאי אתיופיה לטובת העצמת הקהילה וחיזוק הקשר אל הארץ.

תנועת חברים בטבע, עמותה אשר יוזמת, מקימה ומלווה קבוצות קהילתיות של יוצאי אתיופיה לטובת העצמת הקהילה וחיזוק הקשר אל הארץ. התנועה עוסקת בבניית חוסן קהילתי ותרבותי המושתת על ערכים וידע של הקהילה, חיזוק הנכסים התרבותיים ובניית שייכות.

קהילת החקלאים של העמותה המעבדים את חלקותיהם הקטנות המוקצות להם בגינה הקהילתית במערב גדרה ובגן יבנה, נרתמו להכנת אריזות סלי מזון לעשרות משפחות המתגוררות באשקלון ומתקשות לצאת לקניות. כמו כן, ערכו הדרכות לאימהות בנושא תיווך המציאות לילדים.

מיזם נוסף של חברי התנועה הוא הנגשת החווה החקלאית לקשישים המתקשים להגיע אליה. חברי התנועה מביאים את חלקות הגינה עד לבית הקשיש, ובונים בחצרות הבניינים בקרבת ממ”ד ערוגות תבלינים וירק.

תנועת חברים בטבע חברה בקבוצת “מקו”ם” (מועצת הקבוצות והקהילות המשימתיות בישראל) שהינו ארגון הגג של הקבוצות והקהילות המשימתיות בישראל, הפזורות בכל רחבי הארץ, מקרית שמונה ועד אילת, ופעילים בהם קרוב ל-20,000 חברות וחברים, המאוגדים בלמעלה מ-300 גרעינים וקהילות שונות, המאוגדים ב 14 תנועות ורשתות. המועצה כוללת חברים מכל גווני החברה הישראלית; כולם שומרים על זהות ארגונית נפרדת, אך שותפים במהלך של קידום צורת החיים של קהילה משימתית.

◼️ לקבוצת חדשות גדרה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות גן יבנה בווטסאפ לחצו כאן

 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן