news08.net/ads.txt

ח”כ בליכוד ביקרה בשוק העירוני ברמלה וחטפה אש: “חמש פעמים הצבעתי לביבי, הפעם לא”

בעוד שבקבינט הקורונה נמשך הוויכוח סביב אסטרטגיית היציאה מהסגר, הביעו היום (שלישי) בעלי עסקים זעם על המשבר הכלכלי שאליו נקלעו בעקבות הנחיות הממשלה האוסרות על פתיחת השווקים. בשעה שח”כ מיכל שיר (הליכוד) סיירה ברמלה, אחד מבעלי הדוכנים הפנה אצבע מאשימה כלפי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו.
חזי פרג, מוכר בשוק העירוני, הטיח בח”כ שיר: “חמש פעמים הצבעתי לביבי, הפעם לא. אני כועס ולא אצביע לו בחיים. לא לו ולא לאף אחד אחר. אנחנו, האנשים הקטנים, הפשוטים והמסכנים מחזיקים אותו; לא הוא מחזיק אותנו”. פרג הוסיף: “אם אנחנו לא עם נתניהו הוא לא מקבל לא 25, לא 24 ולא 18 מנדטים. כלום. הוא גם לא יהיה בכנסת”. הוא הוסיף בכאב: “ללכת הביתה ביום שישי בלי כסף? זה לא יכול להיות. אני מפרנס ארבעה חיילים”.
 
ח”כ שיר, שהגיעה לשוק רמלה כחלק מסיור הכנה לדיון חירום בשדולה להגברת התחרות במשק, אמרה ל-ynet כי מצבם של הסוחרים מכמיר לב. “מאוד כואב לראות אותם סובלים מהחלטה שאין בה היגיון”, ציינה. “לא ייתכן שסופרמרקט ופיצוציות, שהם חללים סגורים – פתוחים, אבל ירקנים בשוק, שעובדים בחלל פתוח – סגורים. נוצר מצב שבו גם הסוחר נפגע וגם הצרכן. אנחנו רואים את זה בעלייה במחירים. איאבק בהחלטה הזו עד שיוחלט שהשווקים בארץ ייפתחו”.
“דורשים מהממשלה להפסיק להתווכח על הקורונה ולדבר על פיצויים”
הדיון שיזמה ח”כ שיר יתקיים בצל סכנת קריסתם הכלכלית של אלפי סוחרים עקב האפליה בין השווקים לרשתות השיווק. בדיון צפויים לקחת חלק בעלי הרשתות הגדולות וסוחרים שונים, שישמיעו את זעקתם. אביר קארה, מראשי “אני שולמן”, אמר כי הנושא הכלכלי ירד מסדר היום והממשלה עוסקת רק בהגבלות והנחיות חדשות. “איפה התוכנית הכלכלית שהבטיחו? שכחו אותנו. לא ננוח עד שהשיח בישראל יהיה על הנפגעים העיקריים – העצמאים”.
קארה הוסיף: “אנחנו דורשים מממשלת ישראל להפסיק להתווכח על הקורונה ולהתחיל לדבר על פיצויים עבורנו. הטילו סגר נוסף ושוב בעלי העסקים נתקעים מול ביורוקרטיה ואותיות קטנות כדי להבין מי זכאי ומי לא. שבעה חודשים אנחנו חיים עם הקורונה. יש אנשים שהשקיעו את חייהם בעסק – והוא סגור. לא יכול להיות שזה קורה. נמשיך להזכיר זאת לממשלה בכל מקום”.
כמו כן, שיירה של כ-150 רכבים ובהם כ-350 עצמאים נמצאת בדרכה לרחוב בלפור בירושלים – ומשם היא תגיע לבית הנשיא. מוקדם יותר היום חסמה השיירה את הכניסה למשכן כנסת במשך 25 דקות כאות מחאה על הזנחת השיח בנושא הפיצוי והסיוע לעצמאים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן