היום [רביעי] התקיים בעיריית בית שמש טקס מרגש להדלקת נרות חנוכה, שבמרכזו חנוכייה ייחודית הנושאת את סמל החטופים, כאות הזדהות ותפילה לשובם הביתה במהרה.
החנוכייה, שהוכנה ביוזמת עובדי אגף התפעול בעירייה, מהווה סמל לתקווה, לחוסן ולערבות הדדית. בטקס השתתפו עשרות עובדים, שהתאספו יחד להדליק את הנרות ולשאת תפילה משותפת להחזרת החטופות והחטופים.
ראש העיר, שמואל גרינברג, אמר בטקס: "האור הזה הוא ביטוי לתקווה שלנו. החטופים שלנו יושבים בחושך של מרתפי החמאס, ואנו תפילה שכולם ייצאו לאור, כמה שיותר מהר".

◼️ הצטרפו לחדשות בית שמש והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









