חתונה בצל לחימה של תושבי אופקים

חתונה מרגשת במיוחד של שני תושבי אופקים, עם הופעות של אדיר מילר, עדן חסון וליאור נרקיס

אוהד קדוש – חייל המילואים מגדוד 906 המשרת בעזה נאלץ לבטל את חתונתו עם בחירת ליבו עדן סבג עם תחילת מלחמת ‘חרבות ברזל’ ובסוף השבוע האחרון זכה להתחתן עם זוגתו, עדן סבג. שניהם תושבי אופקים.   

השדרה הראשית בכניסה לסביון התקשטה בחמישי האחרון בערב (23.11) בילדי ותושבי היישוב שעמדו עם פרחים ודגלי ישראל כדי לשמח חתן וכלה ולחגוג בשמחתם של עדן סבג (28)  ואוהד קדוש (30), תושבי העיר אופקים, שחלמו על חתונה אלגנטית. אוהד אדריכל ועדן סטודנטית לאדריכלות ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע”ש סמי שמעון.

עדן ואוהד, שהיו צפויים להתחתן בגן אירועים בעיר אופקים, נאלצו לבטל את חתונתם שתוכננה כשנה מראש, בעקבות מלחמת ‘חרבות ברזל’ וקריאה לצו 8 של אוהד, המשרת בימים אלו בגדוד 906 מרגמות, בעזה.

איש העסקים רוני אינסאז, מבעלי רשת סקופ, ששמע את הסיפור של הזוג החליט לתרום את ביתו ולחגוג לזוג הצעיר חתונה מושקעת המיועדת ל-200 בני משפחה, חברים וכ-40 לוחמים מהפלוגה של אוהד ששוחרו ל-24 שעות מעזה. את כל ההכנות לחתונה תיכנן אינסאנז יחד עם הכלה עדן וזאת לאחר שהובטח לה שאוהד יצא מעזה ל-72 שעות.

בכניסה לחצר הבית שהפך בין לילה לגן אירועים, נערכה קבלת פנים למוזמנים, שכללה ארוחת שף, בר משקאות עשיר ולהקת מוזיקה שקיבלה את האורחים. לאחר הקוקטייל החל  טקס חופה כהלכתו שנערך ע”י רב המועצה הדתית של סביון, שמואל ביסטריצקי יחד עם הרב של העיר אופקים הרב אסף וקנין.

הפתעת החתונה לזוג הצעיר: אומנים שהתנדבו לחגוג, ביניהם: הסטנדפיסט אדיר מילר – שהנחה את החתונה, והזמרים עדן חסון וליאור נרקיס שהכניסו לחופה ולאחר מכן נערכו הופעות חיות וריקודים עד אור הבוקר.

עדן הכלה ביקשה לברך את משפחת אינסאנז ואמרה: “אני המומה מהמעשים והתרומות של עם ישראל. כשנכנסתי לחצר הבית של המשפחה הנהדרת הזו לא האמנתי למראה עייני- גן אירועים הכי  מעוצב ויפה שראיתי בחיי!!!. אני מודה לאלוהים על  שזכיתי בכזו חתונה ועל כל העזרה של כל הנוגעים בדבר. אין דרך להסביר את ההתרגשות- מסתבר שבסוף הכל טובה”.

איש העסקים רוני אינסאז אמר:  “אני רואה באירוע זה שליחות. אין מצווה גדולה יותר מלעזור לזוג צעיר שרוצה להקים בית בישראל!  זו אבן דרך להמשכיות   וזו הוקרת התודה קטנה שלנו לאהוד הנלחם בעזה”.

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

צילום: אסף לב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן