news08.net/ads.txt

טהוניה רובל חשפה בשידור: “אני מתגרשת”

בסוף חודש ינואר 2020, לפחות פחות משנה, צעדה טהוניה רובל אל עבר החופה עם יניב בן משה. השניים הכירו חודשים ספורים בלבד לפני החתונה בעזרת רב ששידך ביניהם. טהוניה, כידוע, התקרבה לדת בשנים האחרונות וזמן קצר אחרי החתונה – כבר נודע שהיא בהריון ראשון.

בתם הבכורה של טהוניה ויניב נולדה לפני חודשיים וחצי. הם בחרו לה את השם המתוק טליה, אך עד לרגע זה, אף אחד לא ידע על מה שקורה בין השניים. בתכנית “חשיפה” עם חיים אתגר (קשת 12), ששודרה אמש (ה’), חשפה טהוניה שנאנסה בגיל שש, טראומה שהודחקה עד שצפה שוב במהלך טיפול פסיכולוגי שעברה לפני מספר שנים. “אני חושבת שהייתי צריכה לעבור הרבה פרקים והרבה שלבים בחיים כדי להגיע לנקודה הזאת שאני אוכל לספר את הסיפור שלי ולהגיד אותו בקול רם, כדי באמת להתחיל חיים חדשים”, היא אמרה.

במהלך צילומי הפרק, חייה האישיים קיבלו תפנית מטלטלת וטהוניה חשפה לראשונה כי היא נמצאת בהליך גירושים בימים אלה. “אתה לא בדיוק יודע עם מי אתה מתחתן, אני ויניב זה קרה נורא מהר, הכרנו ויצאנו לדייטים, יצאנו עוד פעם לדייט ועוד פעם ובפגישה השלישית החלטנו שאנחנו רוצים להתחתן. אף פעם לא הרגשתי את מה שהרגשתי איתו, החץ הזה שנכנס לי ללב, אני לא יודעת להסביר את זה. הרגשתי שזה שלי”, סיפרה טהוניה לאתגר. “הקדמנו את החתונה בחודשיים בגלל שגילינו שאנחנו בהריון, לא גרנו ביחד לפני החתונה, זה מטורף”.

“אני לא ידעתי כמה זה קשה כשזוג נמצא בתוך הבית כל היום, כל הזמן. גם הורמונים, גם בלי עבודה, גם בבית סגורים. לך תתמודד עם זה עכשיו. להגיד לך שהכל קסום ומהמם? לא, ממש לא. אמרתי גם לעצמי וגם ליניב: אם אני ואתה עוברים את התקופה הנוראית הזאת, השמיים הם הגבול מבחינתנו. לכל אחד יש את הדפקות והשריטות שלו, גם אני דפוקה. גם אני בחורה לא נורמלית”, המשיכה טהוניה. “כל פעם שאני מדברת על זה, זה כל כך מעצבן אותי כי זה סוג של כישלון מסוים, מבחינתי וגם מבחינתו אני חושבת. איפה אנחנו נמצאים היום? אנחנו נמצאים כבר בהליכים, בהליכי גירושין לצערי”

“עייפתי מלהילחם”, הבהירה רובל על ההחלטה לפרק את החבילה זמן קצר אחרי שילדה. “עשיתי באמת הכל כדי להציל את הבית הזה. כנראה שזה גדול עליי. פעם ראשונה אני יכולה להגיד שנכשלתי. אני לא מעכלת את זה, לא חלמתי שאני אתגרש השנה ובטח לא כשיש לי ילדה בת חודשיים וחצי, זה תסריט מטורף, לא התכוונתי שטליה תחיה בשני בתים. לא חלמתי ולא רציתי את זה, אבל מה לעשות? זה גומר אותי מבפנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן