טוני זבלינוב מפתח תקווה זכתה במקום החמישי בתחרות עיצוב לוגו שנת היובל לתכנית פר”ח

לרגל ציון 50 שנות פעילות, תכנית פר”ח קיימה תחרות עיצוב לוגו והעניקה פרסים כספיים לחמשת הזוכים במקומות הראשונים

כבוד מקומי

לרגל חגיגות 50 שנה לפר”ח, תכנית לאומית להשפעה חברתית המערבת אלפי סטודנטים בפעילות של חונכות לילדים הזקוקים לעזרה לימודית ורגשית, נערכה תחרות עיצוב לוגו שילווה את פר״ח בשנת היובל. בתחרות השתתפו מעל 200 סטודנטים וסטודנטיות מרחבי הארץ.

טוני זבלינוב מפתח תקווה, סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה וחונכת פר”ח במנהלת מרכז, זכתה במקום החמישי ובפרס כספי של 500 שקלים.

במהלך התחרות הוגשו מגוון עיצובים בסגנונות שונים – חדשניים, נוסטלגיים, קלאסיים, כולם מבטאים את הערכים המרכזיים של פר”ח: קשר אישי, שייכות, השפעה. בסוף התחרות נערך אירוע חגיגי במסגרתו חולקו פרסים לחמשת העיצובים הזוכים. – פרס על סך 3,500 שקלים למקום הראשון, 2,000 שקלים למקום השני ו-500 שקלים למקומות שלישי, רביעי וחמישי.

במקום הראשון זכתה אסתר שרון , סטודנטית למדעי ההתנהגות במכללת כנרת וחונכת בפר”ח דרום.

למקום החמישי הגיעה טוני זבלינוב, סטודנטית באוניברסיטה הפתוחה המתגוררת בפתח תקוה וחונכת פר”ח מינהלת מרכז.

טוני מסבירה את הקו שהוביל לעיצוב הלוגו: “רציתי לייצר סלוגן שיביע מה זה פר”ח. בחרתי לשלב אינפיניטי המסמל את שילוב הידיים בין החונכים לחניכים מזה 50 שנות פעילות של פר”ח. שילוב אמיץ במהלכו החונכים סייעו לילדים לממש את עצמם. המשפט שמתאר את פרח לפי דעתי הוא: השינוי מתחיל בקשר אחד כל פעם”.

חברי וועדת  השיפוט שבחרה את העיצובים הזוכים: פרופ’ גדי קפלוטו, דיקן הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון;  דוד עדיקא, ראש המחלקה לצילום בבצלאל; אדל מרקוביץ, מנהלת מחלקת שיווק במשרד  רני רהב; הילה מגדל בק, סמנכ”ל פר”ח; ליאת סגל, מנהלת משאבי אנוש והדרכה בפר”ח;  מיטל תורגמן אנקווה, יועצת פרט במינהלת פר”ח בטכניון; פזית נגבי, ממונה תחום גיוס, מדיה ורווחה בפר”ח; ירדן שלי, מנהלת פר”ח דרום; אורלי כהן, מזכירת פר”ח צפון.

אלון גלרון, מנכ”ל פר”ח:

“ארגון פר”ח מציין 50 שנות פעילות עם המעורבות של יותר מ 2 מיליון חונכים וחניכים לאורך השנים ומלגות בהיקף של כ 140 מיליון שקלים מדי שנה. זה ציון דרך חגיגי ומיוחד כך שראינו לנכון לצאת עם לוגו שילווה את השנה החגיגית הזו ואין דרך טובה יותר מאשר לשתף את הסטודנטים. קיבלנו עבודות יפהפיות המביעות באופן נפלא את ערכי התכנית והיה קשה לבחור את הזוכים מבין מאות הלוגואים השונים. אני מודה לכל אלו שטרחו והגישו מועמדות ומברך את הזוכים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בפתח תקווה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חינוך ואקדמיה  לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

בתמונה: טוני זבלינוב מקבלת את הפרס והתעודה מידי אלון גלרון, מנכ”ל פר”ח.

צילום: באדיבות פר"ח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן