טורניר ׳גולדסטארAllstar׳ התקיים בסוף השבוע האחרון בבאר שבע, אליו הוזמנו אנשים שנרשמו מראש, לצד שחקני כדורגל לשעבר. הקבוצה המנצחת זכתה בסוף שבוע באילת, בוילה מטורפת עם שף פרטי. הקבוצה שהגיעה לגמר אך לא ניצחה קיבלה מנוי גולדסטאר חינם למשך חצי שנה והקבוצה במקום השלישי זכתה בהופעה בזאפה.
בין המשתתפים שהגיעו לשחק: שחקני העבר- אורן סגרון, אפרים דוידי, מאיר ברד, סתיו אלימלך, אפרים צבי, שדרן הספורט לשעבר נדב יעקובי, ואושרי כהן, חובב הספורט המושבע, שהגיע מתל אביב הרחוקה לטובת הטורניר. דן ביטון, שחקן מכבי תל אביב הגיע אף הוא לצפות בטורניר.

צילומים: בן גבאי
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








