יאיר רביבו, ראש העיר לוד, נבחר לתוכנית היוקרתית למנהיגות עירונית של בלומברג-סגול

מרכז בלומברג-סגול הכריזו על 20 ראשי ערים, מנהיגות ומנהיגים המשקפים את הפסיפס של החברה הישראלית, שנבחרו להשתתף במחזור השני של תכנית המנהיגות.

המיליארדר היהודי העשיר בעולם בחר בראש העיר לוד לתוכנית היוקרתית בעולם למנהיגות עירונית

מרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית באוניברסיטת תל אביב, שנוסד על ידי המיליארדר היהודי מייקל בלומברג, ביחד עם משפחת סגול הפילנתרופית הישראלית, פותח מחזור נוסף של התכנית היוקרתית למנהיגות עירונית והשנה ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו נבחר להשתתף בה.

המלחמה הוכיחה ש’ביחד ננצח’ איננה סיסמה חלולה אלא עוצמתה הגדולה ביותר של מדינת ישראל. מעבר לחיילי המילואים והמתנדבים שהתייצבו בהמוניהם, הראשונים לאחוז בהגה מיד עם פרוץ המלחמה היו רשויות השלטון המקומי אשר בזכות הקשר עם תושביהם ובשילוב המערכים הנכונים שנבנו בשגרה הצליחו לייצב ולנהל את המצב הכאוטי, הן בכוחות עצמם והן בשיתוף יוזמות אזרחיות.

מרכז בלומברג-סגול הכריזו על 20 ראשי ערים, מנהיגות ומנהיגים המשקפים את הפסיפס של החברה הישראלית, שנבחרו להשתתף במחזור השני של תכנית המנהיגות. המטרה – לתמוך בראשי הרשויות למתן השירותים הטובים ביותר לתושבים שלהם לשיפור איכות החיים של אזרחי מדינת ישראל.

התכנית תימשך כחצי שנה ותעסוק בהקניית מיומנויות ניהול מתקדמות שיועברו על ידי מיטב המרצים בארץ ויתמקדו, בין השאר, במנהיגות, ניהול צוותים, ניהול משא ומתן, קבלת החלטות מבוססות נתונים, חדשנות בעולם המוניציפלי, ניהול משברי סייבר ועוד. התכנית משלבת הקניית ידע לצד כישורים פרקטיים המותאמים לעולם המוניציפלי וכן  מקדמת רישות מקצועי בין ראשי הרשויות והמנהלים שלהם על ידי הקבוצה המגוונת ובאמצעות סטנדרט עבודה מקצועי בין-לאומי.

ראש העיר לוד– עו”ד יאיר רביבו:

“אני מודה למרכז בלומברג-סגול על הבחירה בי ושמח להשתתף בתכנית היוקרתית למנהיגות עירונית. אכן בכל תקופה ומשבר – עירוני וארצי, אני עושה כל שאפשר כדי להוביל את לוד למחוזות טובים ולהמשך מתן שירותים חיוניים ותפקוד שוטף של העיר – כמו בקורונה, בשומר חומות וכן מה-7 באוקטובר. ראשי הערים לקחו אחריות רבה ופעלו לשמירה על איכות חיי התושבים, ביטחונם ורווחתם וכך פעלתי בלוד. אני משוכנע שהתכנית תספק כלים משמעותיים וידע נרחב לתועלת העיר לוד”.

איש העסקים והפילנתרופ יוסי סגול, מקים המרכז אמר

“שותפי, מייק בלומברג, ואנכי מחויבים לעתיד השלטון המקומי והמנהיגות במדינת ישראל. אנו שמחים לקבל את 20 ראשי הערים החדשים לתוכנית המנהיגות במרכז בלומברג-סגול למנהיגות עירונית”. סגול הוסיף “דווקא בשעה זו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים אדירים, חיזוק השלטון המקומי וראשי הערים הוא הכרחי ונחוץ. אנו מחויבים להמשיך ולהעצים את ראשי השלטון המקומי גם בעתיד”.

התכנית מתקיימת במסגרת הפקולטה לניהול ע”ש קולר באוניברסיטת תל-אביב בהובלת פרופ’ משה צבירן, ראש מרכז בלומברג סגול למנהיגות עירונית ולשעבר דיקאן הפקולטה, ובניהולה של גב’ אדית בר מנכ”לית המרכז. התכנית מתבצעת בשיתוף הדוק עם תכנית בלומברג-הרווארד – תכנית-האֵם שנוסדה על ידי קרן הפילנתרופיה העולמית של מייקל בלומברג ואוניברסיטת הרווארד.

 

 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן