יגאל וינברגר תומך בכפיר סויסה לראשות העיר קרית גת

כפיר סויסה: אני שמח לבשר על הצטרפותו של יגאל ויינברגר שהתמודד לראשות העיר, לתמיכה בי לראשות העיר לקראת הבחירות הקרובות שיתקיימו ב-10.3

המירוץ לראשות העיר קרית גת: יגאל וינברגר שהתמודד בבחירות שנערכו השבוע הצהיר על תמיכה בכפיר סויסה. כזכור אבירם דהרי ייפגשו ל”ראש בראש” ב-10.3 – מועד הסיבוב השני שיכריע מי יהיה ראש העיר.

“יגאל, ברוך הבא!”, פרסם סויסה ברשומה בפייסבוק “אני שמח לבשר על הצטרפותו של יגאל ויינברגר שהתמודד לראשות העיר, לתמיכה בי לראשות העיר לקראת הבחירות הקרובות שיתקיימו ב-10.3.

יגאל, הבטיח לבוחריו, שקריית גת תצעד קדימה והוא יפעל יחד איתנו כדי שכך אכן יקרה. הוא פועל במשך שנים במסירות למען תושבי העיר בכלל ולמען ציבור העולים בפרט, שמהווה חלק מרכזי מהפסיפס הכל כך יפה של קריית גת, ובקדנציה הבאה נבצע מהפך גם בשירותים ובדאגה לאחינו ואחיותינו העולים לצד הפיכת קריית גת לעיר הטובה בישראל בתרבות ובפנאי, בספורט, בחינוך ובביטחון. כפי שהתחייבתי בתוכניות המקצועית שהצגנו לכל אורך הקמפיין ואותן נממש עם כניסתי לתפקיד.

יגאל, שמח שאתה איתי. עבודה רבה לפנינו. יוצאים, מצביעים ומנצחים!”

כפי שפורסם בחדשות 08, בחירות מורכבות ומאתגרות היו בקרית גת ולאחר ספירת הקלפיות יתקיים סיבוב שני בין ראש העיר אבירם דהרי לכפיר סויסה.

בגזרת המנדטים למועצה תנועת שס ותנועת אגודת ישראל הביאו את אחוז המנדטים הגבוה ביותר, הביצועיסטים של יקיר שינדלר ושי זולדן הינה הרשימה השנייה בגודלה וזכתה לחיבוק ענק מהתושבים, כפיר סויסה אחריהם, וגם יגאל וינברגר זכה למספר מנדטים לא מבוטל. רק אחריהם אבירם דהרי. הליכוד בקרית גת התרסק.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן