יהודה מילמן על ירדן: “הבנתי שזכיתי ביהלום גדול ובאישה גדולה מהחיים”

ירדן ויהודה|ירדן

האשה המופלאה ירדן מילמן הלכה לעולמה לפני חודש וחצי, לאחר שנכנעה למחלת הסרטן. בן זוגה, יהודה, הבטיח לשמור על הגינה שכה אהבה ובעיקר לשמר את זכרה בכל דרך: ” לדבר על ירדן בזמן עבר זה לא נתפס, אישה שהיא אגדה”

לפני כחודש וחצי, ב-24 בספטמבר זה קרה: ירדן מילמן, דמות מוכרת במושבה, הלכה לעולמה לאחר שלא יכלה עוד להתמודד עם מחלת הסרטן. במשך שנתיים עברה טיפולים קשים מנשוא ולבסוף נכנעה למחלה הארורה. מכריה מעידים כי עד לרגע האחרון חייכה והפיצה אהבה. בן זוגה, יהודה מילמן מספר בדמעות החונקות את גרונו: “היו אלה שנתיים מטלטלות שבהם חווינו עליות ומורדות, הצלחות ואכזבות. החיים היו כנסיעה על רכבת הרים שנוסעת במהירות מטורפת וללא שליטה והתנהלו בין טיפולי כימו לבדיקות pet-ct. בדיקות, עוד בדיקות ועוד”, הוא מגולל.

“ירדן הייתה בשבילי חברה, אישה ורעיה – ולא תמיד בסדר הזה, אישה צבעונית, דעתנית, אינטליגנטית, מקצוענית, תמיד מוקפדת על כל פרט בהופעתה החיצונית”, אומר מילמן. “ירדן הייתה אדם עם נתינה אינסופית וראיה רחוקה מעבר לקו האופק, אשת העולם הגדול עם ערכים וצניעות מבית אבא, ידעה לחבר אנשים מכל רחבי העולם בחן וחינניות. היא בילתה הרבה מחייה בטיסות בכל רחבי הגלובוס, ידעה להבחין בין טפל לעיקר. היא הייתה אמא מסורה לילדיה ולבני משפחתה, אישה גאה, תמיד לבושה בטוב טעם”.

מילמן מדבר על רעייתו ועוצר לא פעם במהלך שיחתנו לבכות, הוא שותק, מזיל דמעה וממשיך. הוא מקפיד לרשות עליה כל העת גם בחשבון הפייסבוק שלו, חשוב לו מאוד שיזכרו אותה, בכל דרך שהיא. “לירדן הייתה אהבה לרכוש נעליים בכמויות ותמיד את המיוחדות ביותר”, הוא נזכר. “גם בכסותה תמיד הקפידה על הופעה מוקפדת ומודרנית”.

על סיפור היכרותם, לפני אחת עשרה שנים וחצי אמר: “הבנתי שזכיתי ביהלום גדול ובאישה גדולה מהחיים. התחתנו, בנינו לנו בית קטן, שהיא קראה לו הצימר שלנו, ידעה לעצב כל פינה בבית החל מהריהוט ועד ירידה לכל הפרטים הקטנים, ידעה לשמור על פרטיות חייה ואהבה את השלווה והשקט. ירדן הייתה אישה מסודרת, כל דבר רשום ומקוטלג עם תאריך ונושא. את השבעה עליה סיימתי מוצף ברגשות, יודע שמה שהיה לא יהיה, יודע שהפסדתי את הדבר הכי משמעותי, משפיע, מלמד, נותן ומעניק בחיי. בהרבה שיחות שהיו לי עם עצמי בתוך המסע הארוך בו התמודדנו כנגד מחלת הסרטן לא שיערתי שנובס. ירדן חיזקה אותי לאורך כל הדרך בידיעה שאולי זה המסע האחרון שלנו”.

מילמן הבטיח שינציח את אהובתו, זכרה ומורשתה כמה שיותר – וידאג לגינה שאהבה. “אדע לשמור על המשפחתיות וכמובן אדע לשמר את אהבתה אלי. לדבר על ירדן בזמן עבר זה לא נתפס, אישה שהיא אגדה”. בסוף החודש שעבר נערך טקס לגילוי המצבה של ירדן. מצבה יפהפייה עוצבה עבורה. ילדיה ציינו, כי היא “מבטאת בדיוק רב את אמא. בקווים, בעיקולים, בגוונים בחומרים, כך שגם החברים היו נדהמים ונשארו פעורי פה נוכח העוצמות”. יהיה זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן