news08.net/ads.txt

יוזמה:הרחובות בשכונה החדשה במזרח גדרה ינציחו שמות נשים יהודיות פורצות דרך

מצדיעים לכוח הנשי: בעקבות הצעתה של חברת המועצה גילי אפטר-אילון, וועדת השמות בראשותו של סגן ראש המועצה ציון ידעי, החליטה לקרוא לשכונה החדשה במזרח גדרה “שכונת גולדה” והרחובות ייקראו על שם נשים מנהיגות ופורצות דרך. ראש המועצה יואל גמליאל: “כמושבה מובילת איכות חיים, שקיימת מעל 100 שנה, ראינו חובה להנציח את פועלן של נשים מנהיגות ומובילות דעה בחברה הישראלית”.

בשבוע הקודם התכנסה וועדת השמות להחלטה על שמות הרחובות בשכונה החדשה הנבנית בימים אלה במזרח גדרה וכוללת כ- 720 יחידות דיור בשלב ראשון. בוועדת השמות, בראשותו של סגן ראש המועצה ציון ידעי, הועלתה הצעתה של חברת המועצה, גילי אפטר-אילון, לקרוא לשם הרחובות בשכונה החדשה על שם נשים יהודיות מובילות ומשפיעות. 

חברי וועדת השמות-ראש המועצה יואל גמליאל, סגן ראש המועצה ציון ידעי וחבר המועצה תומר אהרון-הצביעו פה אחד להצעה זו והוחלט כי שמה של השכונה החדשה תיקרא “שכונת גולדה” ושמות הרחובות ייקראו על שם נשים יהודיות משפיעות ומובילות. 

שמות הרחובות החדשים הם: שרה אהרונסון, חנה סנש, שולמית אלוני, דונה גרציה נשיא, רונה רמון, דבורה עומר, לאה גולדברג, עפרה חזה, שושנה דמארי, יפה ירקוני, דבורה הנביאה, ארבע האמהות, אהובה עוזרי, פולה בן גוריון, אנה פרנק, עליזה בגין ונחמה ריבלין. כמו כן, שני רחובות מרכזיים יקראו על שם ראש ממשלת ישראל בעבר, יצחק שמיר ז״ל ועל שם נשיא מדינת ישראל בעבר, יצחק נבון ז״ל.

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, אמר השבוע: “כמושבה שקיימת מעל 100 שנה ראינו חובה להנציח את פועלן של גם של נשים מנהיגות, מייסדות ומובילות דעה בעם היהודי ובחברה הישראלית ומייצגות תחומים רבים ביניהם שואה ותקומה, רוח ואומנות, מוסיקה ועוד”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן