news08.net/ads.txt

יום האשה הבינלאומי 2021 | ראש העיר רחמים מלול: “יש לי את הכבוד והזכות להיות שותף למינוי נשים בכירות בעירית רחובות”

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים נבחרו לכהן בתפקידי מפתח בקשת רחבה של תחומים: גנים ונוף, פיתוח עסקי, רווחה וחינוך. כך למשל האשה הבכירה בעירייה- סמנכ”ל משאבי האנוש, גלית אנגל, גזברית העירייה, דניאלה ליבי, מהנדסת העיר, דלית הראל, היועצת המשפטית של העירייה, מיכל דגן, מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, מנהלת אגף גנים ונוף, אפרת דסקלו, מנהלת אגף השירותים החברתיים, בת חן קרני, מנהלת אגף דוברות והסברה וקשרי חוץ, אביטל רגב-קיסר ומנהלת מפע”ם יאירה דונסקוי.

בחברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט – מנהלת אגף תרבות, ידע ואמנות שפרה כהן ומנהלת האגף לחינוך בלתי פורמלי, מיטל רוקח. ב-ה.ל.ר החברה הכלכלית לפיתוח רחובות – סמנכ”ל הבינוי מיטל קופרברג, וסמנכ”ל פיתוח עסקי בהלר וראש מינהלת עסקים ויזמות – עדי מוטולה.

כזכור, אשתקד נבחרה רחובות כאחת הערים המובילות בישראל במדרג המגדר של עמותת כ”ן בשלטון המקומי, בשל הייצוג הגבוה (66%) של נשים בתפקידים סטטוריים בעיריית רחובות. לדברי ראש העיר, רחמים מלול: “יש לי את הכבוד והזכות להיות שותף למינוי נשים בכירות בעיריית רחובות, ולתמוך בתהליכים שמובילות נשים – חברות מועצה ונשים מנהלות בעירייה. הנשים בעיריית רחובות מובילות תהליכים ושינויים רבים בעיר ובשירות העירייה לתושבים. אני גאה לומר כי עיריית רחובות היא מקום שבו נשים מממשות את היכולות והשאיפות שלהן, מתקדמות ומשפיעות על הנעשה בעיר באינספור תחומים”.

נמשיך לעשות עבור כלל הנשים תושבות רחובות באמצעות פורום נשים רחובות ובכלל, בכל תחום אפשרי, ולא רק ביום האשה הבינלאומי אלא בכל ימות השנה”

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האשה: “יום האישה 2021, אחרי שנה מאתגרת לכולם, הנשים נפגעו אף יותר בנושא הפרנסה. בעיריית רחובות ובפורום נשים רחובות עובדים ימים ולילות על מנת לעזור, לתמוך ולשפר כל אישה ודרכה עם מגוון קורסים, סדנאות ואירועים. נאחל לכל הנשים ברחובות שנה בריאה, שנה של התקדמות ושיפור בכל תחום אפשרי. אני מודה לראש העיר, רחמים מלול ולחברי המועצה על התמיכה לאורך השנה”.

דורון מילברג, מנכ”ל עיריית רחובות: “עיריית רחובות מובילה גם בשיעור הייצוג הנשי בכלל, והייצוג הנשי בתפקידי הניהול בפרט. אנו נמשיך להקפיד על כך שהעירייה תהיה מרחב מתקדם וידידותי עבור נשים. הפעילות העירונית לקידום נשים היא ענפה ומגוונת, ואני מזמין את תושבות העיר להצטרף וליהנות מכל מה שיש לה להציע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן