יום המעשים הטובים בגדרה: שיתוף פעולה בין המחלקה לאזרחים ותיקים במרכז אופק והרצפלד

יום הרצאות וסדנאות בנושא בריאות האישה, בהובלת טובי המומחיות של הרצפלד התקיים במרכז אופק בגדרה

לרגל יום המעשים הטובים המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד בשיתוף עם המחלקה לאזרחים ותיקים בגדרה קיים יום הרצאות וסדנאות בנושא בריאות האישה, בהובלת טובי המומחיות של הרצפלד

מומחיות ומומחי המרכז הרפואי גריאטרי שיקומי הרצפלד מקבוצת כללית הגיעו למרכז אופק, שם התקיים יום הרצאות וסדנאות מעניינות בנושא בריאות האישה לאזרחית הותיקה. ביום העיון השתתפו עשרות נשים שהודו בסיום היום למרכז הרפואי הרצפלד ולמועצה המקומית גדרה על קיום היום ושיתוף הפעולה.

היום נפתח בפעילות ייחודית של מחול ושיח בהנחייתן של יוהנה רם פיזיותרפיסטית ונטלי פרקש הפסיכולוגית, לאחריה התקיימו הרצאה של ד”ר הדס אהרונסון ומיכל נמירובסקי בנושא מניעת אוסטאופורוזיס, וכן הרצאה של ולנטינה פטוב בנושא בטיחות ומניעת נפילות. את היום חתמה סדנת העצמה בקלפים מעניינת שהועברה על ידי עו”ס מנאל מסארוה וסהר כפיר.

היום היה חלק משיתוף פעולה חדש בין המרכז הרפואי הרצפלד לבין היחידה לאזרחים ותיקים ומרכז אופק במועצה האזורית גדרה.

יפעת נח לוין, מנהלת שירות שיווק, במרכז הרפואי הרצפלד: “היה חשוב לנו לרגל יום המעשים הטובים להגיע דווקא לנשות גדרה, ולהביא להן תוכן מעניין ורלוונטי בתחומי הבריאות. לכן, טובי המומחיות שלנו נרתמו לטובת קיומו של יום זה, באמצעות הרצאות מעניינות וסדנאות חוויתיות, שמטרתן ליצר חיבור אמיתי עם הקהילה שעוטפת את בית החולים”.

פזית כץ, מנהלת מח׳ אזרחים ותיקים במרכז אופק: ״שיתוף פעולה עם המרכז הרפואי הרצפלד הוא חשוב ומתבקש גם לאור הקירבה הפיזית וגם לנוכח הרצון המשותף להגיע לכמה שיותר נשים בגדרה ולתת להן מענה איכותי ומשמעותי לחייהן. אני שמחה שהצלחנו להביא להן תוכן והפידבקים שקיבלנו היו מחממים את הלב”.

צילום: מרכז רפואי הרצפלד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן