יום שישי הטוב: מפגשי טעימות יין בדלי וינו נתניה

בימי שישי מפגשי טעימות חינם של יינות בוטיק מכל העולם באווירה בינלאומית

יום שישי הטוב: 

דלי וינו מציגה בכל יום שישי מפגשי טעימות חינם של יינות בוטיק מכל העולם באווירה בינלאומית

בכל יום שישי במהלך חודש מאי מזמינה דלי וינו את קהל לקוחותיה לטעימות יין במקום החל מ-10 בבוקר וממשיכים עד לסגירה ב-16:00. בכל שישי יוצע יין חדש וייחודי לטעימות והתנסות.

ביום שישי, 24.5 יוצעו לטעימה 3 זנים ייחודים של יקב ספרה:

יקב ספרה שבגבעת ישעיהו מתמקד ביינות לבנים, ורק בהם. והאיכות – מדברת בעד עצמה, עם הכרה מקומית ובינלאומית ליינות היקב נטעם שלושה מהם:

White Concept; היין מופק מסוביניון בלאן ו הינו יין חד ומדויק, בעל התאמה מושלמת בין ארומות לטעם. בציר מוקדם, סחיטה מינימלית ותסיסה ארוכה, יוצרים סוביניון ישיר וחצוף, יין ששומר על המהות המקורית של הזן.

First Page; יין עשיר ומורכב. שילוב מרתק של זנים ארומטים – סמיון, שנין בלאן ורוסאן. תהליך יישון מוקפד המותאם לכל זן בנפרד ושומר על נוכחות מאפייניו המקוריים. בלנד מהודק והרמוני, שילווה.

ריזלינג; יין שופע ומאופק כאחד. תהליכי תסיסה והתיישנות במיכלי נירוסטה מעניקים לזן פירותיות מוקפדת מלווה מינרליות יפה. זהו ריזלינג נפלא עם הדרת כבוד וסיומת מפתה ומתמשכת, יבש, פרחוני, בעל פירותיות מרעננת, מורכב ופריך.

ביום שישי, 31.5 שמים את גרמניה על המפה עם 4 יינות ייחודים גרמניים:

Pfalz Sonnental Gewurztraminer; מאזור Pfalz, גוורצטרמינר עשיר וארומטי, עם המון ניחוח ליצ’י, עלי ורדים ותבלינים עדינים באף. בפה – בעל גוף בינוני, מתקתק במידה, ומביא עימו המון טעמים של פירות ירוקים בשלים.

Pfalz Bruckentag Riesling; פנינה נוספת מ-Pfalz – ריזלינג בעל ניחוחות תוססים של פרי הדר ופירות אבן, עם מינרליות עזה וחומציות חדה שהופכת כל שלוק למרענן במיוחד. קלאסי לדרינק על המרפסת/חוף הים, עם הבריזה.

Dr. Zenzen Riesling Trocken; גירסה מאוד יבשה של ריזלינג גרמני. באף – תפוח ואפרסק, עם המון מינרליות פלדה. בפה – תפוח ירוק ואפרסק לא בשל. יין שישתלב נהדר עם פירות ים וגבינות עדינות.

Best Neighbours, סוביניון בלאן; אזור ריינהאסן מביא לנו סוביניון בלאן מאוד פירותי, מפוצץ בתווים עזים של אשכולית, פסיפלורה ופלפל ירוק. החומציות התוססת והגימור הרענן והדשא הופכים אותו לדוגמא מובהקת לסגנון האזור. יין שתהנו ממנו הכי הרבה כשהוא צונן מאוד, עם גבינות קשות ומנות דגים בתנור או על הגריל, או אפילו סושי פרוסט.

בנוסף, למגיעים למקום ייתנו 15% הנחה על כל היינות שמשתתפים בטעימה.

כתובת : נתן יונתן 12, מתחם פיאנו בעיר ימים נתניה

להזמנת מקומות לדלי לחצו על הקישור, לרכישה בחנות האונליין בלחיצה על הקישור.

* אזהרה: מכיל אלכוהול – מומלץ להימנע משתייה מופרזת.

 

■ לקבוצת חדשות נתניה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – אוכל: מתכונים, קולינריה, מסעדות  לחצו כאן

למתכונים נוספים לחצו כאן

קישור לווטסאפ – מתכונים ועוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליה גלדמן

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן