news08.net/ads.txt

יוסי כפיר מנהל אגף גנים ועיצוב סביבה, ימונה לאגף נכסים ושכירויות ברחובות

עיריית רחובות - מבנה העיריה

יוסי כפיר,מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות מזה 14 שנים ופקיד היערות במינוי משרד החקלאות, יעבור לנהל את אגף נכסים ושכירויות בעירייה. כפיר יסיים את תפקידו כמנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה ב-31.12.19, ויתחיל בתפקידו החדש החל מ-1.01.20. 

במסגרת תפקידו כמנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה הוביל יוסי כפיר תהליכים רבים, והשפיע על מראה העיר בכל הנוגע לגינון, עיצוב הסביבה ושמירה על העצים והצומח בעיר. אגף גנים ועיצוב הסביבה ימשיך להיות כפוף למחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר, עו”ד יניב מרקוביץ’.   

מערך חזות העיר בעיריית רחובות מורכב כרגע משני אגפים נפרדים: אגף חזות העיר (שיפור פני העיר בשמו הקודם) אשר מטפל בנושא התברואה והניקיון בשטחים הציבוריים בעיר , וכן אגף גנים ועיצוב הסביבה, אשר מנהל את מערך הגנים והפארקים בעיר, ואחראי על הגינון בשטחים הציבוריים ברחבי העיר כגון ערוגות במדרכות, הטיפול בעצים וערוגות איי התנועה . העירייה בוחנת את המשך פעילות האגפים השונים ונבחנת אפשרות לאחדם לאגף אחד.

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו מודים ליוסי כפיר על תקופה ארוכה ומוצלחת כמי שאחראי על הגנים ועל עיצוב הסביבה בעיר. אנו סמוכים ובטוחים כי כישוריו ויכולותיו יבואו לידי ביטוי גם בתפקידו החדש כמנהל אגף נכסים”.

דורון מילברג, מנכ”ל העירייה: “יוסי כפיר קידם את העיר בכל הקשור לפארקים, גנים, והטיפול בכל הצומח בעיר . בתקופתו נוספו עוד גנים רבים, והוא יזם והוביל תהליכים לשיפור הטיפול בעצים ובגינון בשטחים הציבוריים. אנו מודים לו על תקופתו באגף הגנים, ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש”.

רמי מדהלה, יו”ר וועד העובדים: “אני מודה ליוסי על תרומתו ושירותו כמנהל אגף גנים לעיר ולעירייה. אני בטוח שהוא יבצע את תפקידו החדש כממונה על הנכסים בהצלחה כי יוסי מנהל מוכשר ומנוסה, ואני יודע שכל תפקיד שייקח על כתפיו -יצליח בגדול”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן