news08.net/ads.txt

יו”ר ארגון רופאי המדינה: “כעומק המשבר, גודל ההזדמנות לתקן אותו”

היום (חמישי) נערך במלון דן אכדיה, כנס הוועדים של ארגון רופאי המדינה בסימן המאבק על מערכת הבריאות וההסכם הקיבוצי החדש מול רופאי המדינה שהמו”מ עליו יחל לקראת סוף 2019. באירוע נכחו כ-150 נציגי וועדי הרופאים ובראשם יו”ר אר”מ ד”ר זאב פלדמן וכן יו”ר הר”י פרופ’ ציון חגי וכן מנכ”ל משרד הבריאות משה סימן טוב.

בין הנושאים שסוקרו בכנס הוצגו השפעות השחיקה של הרופאים על בטיחות הטיפול, עיצוב דעת הקהל בתחום הבריאות ופאנל עם כתבי בריאות המסקרים את מצב מערכת הבריאות.

ד”ר זאב פלדמן, יו”ר ארגון רופאי המדינה וסגן יו”ר הר”י אמר: “כעומק המשבר, גודל ההזדמנות לתקן אותו. אני מקווה שבשיח שננהל עם האוצר במסגרת המו”מ על ההסכם הקיבוצי של 2020, לא נזדקק לצעדים ארגוניים כפי שהיה בעבר. אנחנו מצויים בתקופה מפלגת שבה השיח הציבורי הוא קיצוני. חווינו את זה ב-2011 כשהמאבק שלנו גלש למלאה החברתית. התפקיד שלנו כנציגי הרופאים לחבר ולאחד, את המשותף שתגרום לכל רופא להיות מעורב כדי שנצליח במאבק על מערכת הבריאות”.

מנכ”ל משרד הבריאות שיעמוד מצידו השני של המתרס לכשיחל המו”מ אמר: “ההישג הוא שהשיח על מערכת הבריאות היה מרכזי בתקופת מערכת הבחירות הזו, למרות שזה נחלש קצת לאחרונה. לא יהיה תיקון ארוך טווח למערכת בלי העלאת דמי ביטוח בריאות. הציבור חייב לדעת את זה. כולנו מבינים שיש צורך בתוספת תקנים למערכת. כרגע יש לנו יותר מקבלי רישיונות מתקנים פנויים וזה מצב אבסורדי והפוך למצב שהיה ב-2011. נצטרך לעשות פעולה משמעותית להורדת עומס העבודה על המתמחים. אני חושב שירידה ל-4 תורניות בחודש למתמחים זהו יעד ריאלי שאנחנו צריכים להציב”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן