news08.net/ads.txt

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס: “המחסור בממ”דים ביישובים בגולן יוצר מציאות בלתי אפשרית עבור התושבים”

יו”ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס, סייר היום (שני) עם ראש מועצת קצרין דימה אפרצב וראש המועצה האזורית רמת הגולן חיים, רוקח ברמת הגולן.

השניים סקרו בפני ביבס את המציאות בה חיים תושבי הרמה ואת העובדה, כי במצב חירום תושבי קצרין ומועצה אזורית רצת הגולן לא מוגנים, בייחוד בבתים המשותפים בהם אין ממ”ד ובזמן הקצוב להם-15 שניות, לא ניתן להגיע לממ”ד המשותף. עוד הוסיפו כי ברמת הגולן יש כ-2,800 בתים ללא ממד.

ביבס אמר כי ידרוש מנציגי הממשלה להקצות מימון לנושא ביישובי הצפון והדרום והדגיש, כי במצב בו תופעל אזעקה אלפים מתושבי רמת הגולן לא יהיו מוגנים. ביבס: “משפחות עם ילדים, זקנים, תושבים עם מוגבלות ועוד, לא מסוגלים לעמוד בזמן ההגעה של 15 שניות למקלט והריצה עלולה לסכן את חייהם. רק השנה קיבלנו תזכורת לכך שחיזבאללה ממשיך בניסיונות חדירה ופגיעה בישראל. על כן, אני דורש מכל ממשלה שתקום ליישם את תכנית מגן לצפון שתיתן מענה למיגון האזרחים והשירותים החיוניים על מנת לאפשר רציפות תפקודית בטווח של עד 45 קילומטר מהגבול,  לפני שתפרוץ המלחמה הבאה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן