יצירות אמנות ישראלית יאירו את הבית ואת הלב כתרומה למען ילדים בסיכוי  

עצב ביתך לקיץ: אתר חדש עם איורים מעוצבים מלאי אור ושמש

“יש לך שמש” – אתר חדש וייחודי מציע מגוון רחב של איורים יפיפיים של מאיירים ישראלים ברמה בינ”ל, הניתנים במתנה לכל מי שיתרום למען ילדי פנימיות ולצעירים נעדרי עורף משפחתי, כיוזמה שהקימה עמותת “ילדים בסיכוי” בשיתוף חברת WIX.

מעתה נוכל לתלות בבית יצירות אמנות ישראלית ברמה בינלאומית של אמנים נחשבים, שנוצרו על ידי מאיירים מבטיחים ומוכרים בארץ וברחבי העולם, וכך נוכל ליהנות מגם וגם – לשדרג ולרענן את עיצוב הבית בזכות “פיס” ייחודי וססגוני, ובו בזמן לתרום ולהעניק סיכוי שווה לילדים שמזלם לא האיר להם פנים.

כל מה שנדרש הוא להיכנס לאתר החדש, לתרום, לבחור איור (קובץ דיגיטלי או מודפס) ולקבל אותו עד הבית. לכניסה לאתר לחצו על הקישור

 ב- 21.6, יום הקיץ הרשמי הראשון בשנה, יצויין “יום השמש” של העמותה שמבקשת להאיר ולעטוף את הילדים והצעירים הוצאו מביתם בשל נסיבות חיים מורכבות וגדלים בפנימיות ולהציע להם עתיד עם סיכוי טוב יותר, באמצעות תוכניות חינוכיות שיקומיות וטיפוליות , ליווי וסיוע רגשי, דירות לבני 18 ומעלה בכל הארץ, תכנית ייעודית לבוגרים בתחומי תעסוקה, השכלה, חונכים לחיים, משפחות מלוות ועוד.

עמותת ילדים בסיכוי פועלת מעל 37 שנה למען ילדים וילדות, צעירים וצעירות, שהחיים לא האירו להם פנים. רבים מהם נולדו בנסיבות חיים מורכבות, כואבות וקשות למשפחות שאינן מתפקדות, ונאלצו לצאת מביתם בגיל צעיר ולגדול בפנימיות רווחה ובדירות בוגרים בכל הארץ. חלק מתוכניות העמותה מתמקדות בילדים וצעירים ללא תמיכה ועוגן משפחתי שחלקם יתומים, והיא פועלת בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי.

לקראת הקיץ, מוזמנים ליהנות מיצירות יפיפיות שיעצבו את הבית שלכם ויעשו טוב גם לאחרים, בלחיצה על הקישור.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תום דניאלי | מעיין חביב | מור אדמוני | ליר בר | מיילכוב ג'ני | מיכל ארכנגורודסקי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן