news08.net/ads.txt

ירידים של רשתות קרביץ ותיק ותיק בקניון עופר רחובות ועופר קניותר בנס ציונה

חוזרים בכיף ללימודים עם הפריטים הכי שווים בקניון עופר רחובות וקניותר בנס ציונה, מקבוצת קניוני עופר.  במהלך אוגוסט הקניונים יקיימו ירידי חזרה לבית ספר בחנויות קרביץ ותיק ותיק, בהם יהיה ניתן לרכוש את הפריטים הכי-הכי לשנת הלימודים הבאה ולהנות משלל מבצעים והנחות ברשתות המובילות על תיקים, קלמרים, מחברות, קלסרים, כלי כתיבה ועוד. 

יריד קרביץ יציע כלי כתיבה, תיקים, בקבוקים, קופסאות אוכל וכל ציוד חזרה לביה”ס מכל המותגים האטרקטיביים, צבעוניים ואיכותיים. 

יריד תיק ותיק  יציע מגוון תיקים ומוצרים משלימים בקטגוריה של המותגים המובילים בתחום. בין המוצרים הבולטים של הרשת תיקים של חברת קל גב, המתמחה והמובילה בשוק בקטגוריה של תיקי בית ספר אורתופדים לכיתות נמוכות א’-ג’, תיקים אלה מגיעים עם אופציה לסטים משלימים של קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה וקלמרים מיוחדים וממותגים . בנוסף, היריד יציע מגוון תיקים של חברת  OUTDOOR , המתאימים לכל הגילאים  מהכיתות הנמוכות ועד לאוניברסיטה, תיקי גב מיוחדים, תיקי גב למחשב, תיקי צד למחשב, תיקי גב אופנתיים ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן