news08.net/ads.txt

כזו מחווה עוד לא הייתה!!! הורים לתלמידים ב”נופי מולדת” יצרו המנון לבית הספר בסימן שוויון, ערכים וזהירות בדרכים

קסם של יוזמה: נסיכת הילדים, קרן אהרון, תושבת גן יבנה והמעבד המוסיקלי המוערך, יובב שליט, המעריכים עד מאוד את המערכת החינוכית בבית הספר “נופי מולדת”, בו מתחנכים ילדיהם, החליטו להעניק מחווה להנהלה, למורים ולתלמידים – ויצרו יחד המנון קסום וקליט, בסימן שוויון, ערכים וזהירות בדרכים.

היוצרים הנפלאים, קרן אהרון ויובב שליט עם מנהלת בית הספר, דלית כהן

**

קרן היא אימו של דניאל תלמיד כיתה ג׳, ויובב הוא  אביו של אמיר הלומד בכיתה ד׳. השניים משתפים פעולה בעסקי המוסיקה והחליטו כאמור לשלב זרועות למכן היוזמה המיוחדת. קרן כתבה את המילים ואף מבצעת את ההמנון בחן גדול. לדבריה, “יובב ואני עבדנו לילות רבים על מנת להגיע לתוצר הסופי. אנו מתרגשים ושמחים מאד שסוף סוף יש הימנון שמתאר היטב את בית הספר נופי מולדת”.

קרן, הוסיפה בהתרגשות כי קיים פרגון גדול מצד מנהלת בית הספר דלית כהן, המעניקה מקום של כבוד ליצירותיה, משלבת תכנים חינוכיים שיצרה לתוך תכנית הלימודית הבית ספרית במסגרת שיר השבוע. “ובימי שיא אני נהנית להפתיע ומגיעה כדי לשיר עם תלמידי בית הספר את יצירותיי. האמיני לי, אין אושר גדול מזה”, סיכמה.

האזינו לשיר:

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן