news08.net/ads.txt

כך נראה לוגו חגיגות 130 לעיר רחובות

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לתרבות ספורט ונופש בע”מ, החלו את ההכנות לקראת חגיגות שנת ה-130 להקמת העיר רחובות: בימים אלה נבחרו הלוגו הסופי והסלוגן שילוו את פרסומי העירייה והחברה העירונית במשך השנה הקרובה.

לפני מספר חודשים פורסם קול קורא לקבלת הצעות מקוריות ליצירת לוגו וסלוגן, אשר ילוו את כלל הפרסומים והאירועים של החגיגות לאורך השנה כולה. תושבי העיר ואנשי מקצוע הגישו עשרות הצעות יצירתיות לסלוגנים וללוגואים, ובימים אלה נבחר הלוגו הסופי וכן הסלוגן . הלוגו יכיל את הלוגו הקיים, תוך ציון 130 , הסלוגן הוא “חוגגים מהדר למחר” (מצ”ב).

ראש העיר, רחמים מלול: “אנו פועלים מזה מספר חודשים לתכנון מגוון הדרכים לציון 130 לעיר רחובות. לאחר בחינת עשרות הצעות יצירתיות, החלטנו על בחירת הלוגו והסלוגן. הלוגו מבטא את 130 השנים שאנו מציינים השנה, והסלוגן מבטא את ההיסטוריה של העיר, יחד עם הקידמה והחדשנות שקיימים בה כעת במגוון דרכים. לרחובות היסטוריה מפוארת, ואנו פועלים על מנת להבטיח לה עתיד מזהיר”.

חבר המועצה עודד עמרם: “חגיגות ה-130 לרחובות יחלו בעוד כחודשיים ואנו שוקדים על הכנת תוכנית אירועים לאורך כל השנה הבאה. אני מזמין את התושבים להגיע ולהשתתף, ולחגוג את ההישגים, הרוח והיופי – שהם כולם העיר רחובות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן