כל חודש יוני: יום ירושלים באירוח ביתי 

יום ירושלים הוא לגמרי היום שלהן – המארחות הירושלמיות הפותחות את בתיהן למפגשי היכרות, פולקלור ואמנות.
7 מנשות ירושלים, חברות קהילת נשים וסיפורים בירושלים, פותחות לרגל יום ירושלים את הבית ואת הלב, ומארחות כל החודש בנושאים הקשורים לעיר.
הביקור מתואם ישירות מול המארחות הביתיות, חברות מיזם נשים וסיפורים בירושלים, יוזמה של תיירות חברתית מיסודה של המחלקה לקידום נשים באגף חברה בעיריית ירושלים, במסגרתה נשים מארחות בביתן יחידים וקבוצות מבקרים ומספרות את סיפור חייהן או השכונה בה הן גרות, בשילוב כיבוד.
המארחות מקהילת נשים וסיפורים בירושלים:
אפרת חלמיש חן המקום בעיר דוד צילום יהודית הרפז
אפרת חלמיש: לחגוג את יום ירושלים בלב ליבה של ירושלים! בכל החודש וביום עצמו בהרשמה מראש לקבוצות בלבד. שיח על טעם החיים בעיר דוד, חיבור לליבה של ירושלים עם הקשר למאורעות חיינו, כלי חוסן ואמונה. החל מ-60 ש”ח לאורח למפגש, שיחה וכיבוד ביתי מפנק. (ניתן להזמין גם אירוח עם ארוחה). אפשר לתאם ערב שירי ירושלים, כולל פסנתרנית, בתוספת תשלום.
מצביעה בתצפית – דפנה קנדל צילום ברכי זרביב

דפנה קנדל: ירושלים זה הלב בואו לחגוג יחד את יום ירושלים בעיר העתיקה. אירוח ביתי ברובע המוסלמי מזמין אותכם לחוויה ייחודית אספר לכם את  סיפורה של ירושלים “הבלתי נודעת”. תכירו את סיפור המשפחה שלי שמתגוררת כ-27 שנים בצפון העיר העתיקה ליד שער הפרחים. באירוח יוגש כיבוד קל. נעלה לתצפית מרהיבה, במרחק נגיעה מהר הבית.

בת הכפר כנרת בוטיל

כנרת בוטיל: בית הבד של ‘בת הכפר’: לשמוע את סיפור המשפחה השורשית מתימן, שהגיעה אל הכפר עין כרם לאחר מלחמת העצמאות. 50 ₪ לאיש.ה

מזל מוטל מכינה סחוג תימני. צילום יח”צ

מזל מוטל: סיפורים על יום ירושלים בשילוב מורשת תימן

 

נחמי גפני צילום אפרת עמי
נחמי מגן: הבית היהודי בכפר עין כרם עתיקא קדישא – שיח על נקודת מיפגש של עבר והווה שחוברים יחד ירושלים של מעלה עם ירושלים של מטה. חוויה ואירוח בבית קסום בשכונה בגלריית עתיקות יהודית ומוטיבים ושכיות חמדה בנושאי העצמה והגשמת יעוד .נחמי אסטרולוגית ומנטורית רוחנית תפגוש אתכם באהבה.
שושנה קרבסי צילום עצמי
שושנה קרבסי: “דלתות נפתחות לרווחה” – סיור בשלושה בתים מארחים בעין כרם, כולל כיבוד קל, עם המשוררת ומספרת הסיפורים שושנה קרבסי. סיור שהוא מקום, סיפורים, אנשים וטעמים בקסמיה של עין כרם ובבתיה העתיקים, בחצרות ובסמטאות הסמויות מן העין. 150 ש”ח למשתתף/ת 

רות חביליו עם תמונות המשפחה. באדיבות רות חביליו
רות חביליו: אירוח בבית ובסטודיו לציור על אריחים שבלב עין כרם. סיפורי המקום משולבים עם סיפורי המשפחה, הוריה של רות, חיה ושלמה חביליו, אשר לחמו ופיקדו בירושלים במלחמת העצמאות. 30-50 ש”ח למשתתף (מינימום 300-500 ש”ח לקבוצה קטנה) כולל שתייה ועוגיות.
לפרטים ונוספים וקשר ישיר עם המארחות לחצו על הקישור
◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – תחבורה, תיירות ותעופה לחצו כאן

◼️ חדש! לקבוצת חדשות הביטוח הלאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / שירותים לציבור לחצו כאן

צילום: אפרת חלמיש חן המקום בעיר דוד צילום יהודית הרפז | מצביעה בתצפית - דפנה קנדל צילום ברכי זרביב | רות חביליו עם תמונות המשפחה. באדיבות רות חביליו | שושנה קרבסי צילום עצמי | נחמי גפני צילום אפרת עמי | מזל מוטל מכינה סחוג תימני. צילום יח"צ |

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן