news08.net/ads.txt

כל פרטי כתב האישום שהגישה היום משטרת ישראל נגד הקטין שירה מתוך רכב כדוריות פלסטיק ברחובות

משטרת ישראל הגישה היום כתב אישום כנגד קטין בן 16 תושב רחובות, החשוד בירי כדוריות פלסטיק לעבר אזרחים בכנס מפלגתי שנערך לקראת הבחירות, ברחוב יעקב ברחובות בתאריך 29/8/19. פעילות חקירתית ומבצעית מהירה של משטרת ישראל הביאה לאיתורם של שני החשודים במעורבות באירוע ולמעצרם. על פי כתב האישום נסע הנאשם ברכב ביחד עם חברו, הנאשם שלף אקדח אויר מתוך חלון הרכב וכיוון לעבר קהל בין עשרות אנשים, אשר התאסף לכנס מפלגתי לקראת הבחירות. הנאשם ירה באמצעות האקדח כדורי פלסטיק שפגעו בגבר ואישה. לגבר נגרמה חבלה בדמות סימן עגול ואדום בכתף ימין.

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר שהנאשם קיבל מסרונים שהמקרה הגיע לאמצעי התקשורת, הוא מחק את המסרונים וזרק את אקדח האויר לעבר שיחים בחניה ברחוב ויצמן בנס ציונה. עם סיום החקירה הגישה היום התביעה המשטרתית כתב אישום כנגד החשוד ובקשה למעצר בית בתנאים מגבילים, בגין תקיפה הגורמת חבלה, תקיפה סתם, שיבוש מהלכי משפט והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

ירי מרכב חולף בזמן נאומו של יאיר לפיד ברחובות, 2 נפגעים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן