כנס דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל התקיים בגבעת שמואל – ונחל הצלחה מרובה

השנה, בצל מלחמת חרבות ברזל, התקיים הכנס בסימן הצדעה לדוברות ודוברי הרשויות והמועצות המקומיות והאזוריות בישראל.

עיריית גבעת שמואל, העומד בראשה יוסי ברודני והדובר המוערך אבריאל בן דור, אירחו את כנס דוברות ודוברי הרשויות המקומיות בישראל.

איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל הוקם על מנת לתת מקום תומך ומקצועי לדוברי הרשויות ברחבי הארץ. מידי שנה מקפידים הדוברים לקיים כנסים, לחדש ולהתחדש.

השנה, בצל מלחמת חרבות ברזל, התקיים הכנס בסימן הצדעה לדוברות ודוברי הרשויות והמועצות המקומיות והאזוריות בישראל.

בן דור, המשמש גם כיו”ר וועדת הביקורת של האיגוד, הנחה את הכנס שנערך באודיטוריום העירוני. דברי הפתיחה מאת יו”ר האיגוד ודובר עיריית באר שבע המוערך אמנון יוסף, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני שאירח את הכנס, ולאחריו התקיים פאנל דוברים בסימן דוברות בקו האש.

בן דור ציין כי “הכנס התקיים בסימן הצדעה והוקרה לדוברים ביישובי העוטף בדרום ובצפון, העושים בימים אלו את עבודתם תחת אש וסיכון חיים, באופן שהכי ראוי לשבח”.

 

בכנס השתתפו יו”ר איגוד הדוברים אמנון יוסף, נשיאת האיגוד נורית דאבוש, דוברות ודוברים מכלל הרשויות בישראל ואישי תקשורת בכירים בישראל.

לדברי  אבריאל בן דור, “בתום הכנס, קיימנו טקס הענקת תעודות הערכה לכל חבריי וחברותיי היקרים, שסיימו את תפקידם כדוברים ויצאו לדרכם החדשה. אבל מה שתפס אותי במיוחד בכנס הזה, היה פאנל מרגש ועוצמתי של דוברי הרשויות בדרום ובצפון, ששיתפו אותנו על ההתמודדות שלהם עם עבודת הדוברות שהם עושים בימים מורכבים אלו החל מה-7 באוקטובר, תחת אש, אזעקות וירי בלתי פוסק של טילים על היישובים שלהם.

בזכות דוברים כמוהם, אני חש גאווה וסיפוק רב, להמשיך לעסוק בעבודת הדוברות ולהעניק שירותים מצילי חיים לתושבי העיר שלי במסירות ובאהבה. מי ייתן ונזכה כולנו לשוב במהרה לשגרת חיינו ועבודתנו הרגילה ונזכה לראות במהרה, בשובם של החטופים הבייתה.

בן דור וגבעת שמואל זכו להערכה על הכנס המכובד.

הראל פלג, דובר עיריית קריית מוצקין היוצא: “אבריאל אח יקר, היית לנו אור גדול ביום החשוב הזה. מארח למופת, מקצוען עם נשמה, מנחה בחסד. וכששמענו אותך שר זה נגע בלב. תודה לך ולרשות המקומית על הכל וכמובן לאיגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל וליו״ר אמנון יוסף על היוזמה והביצוע”.

אביטל רגב קיסר, שבשנים האחרונות דבררה את עיריית רחובות ועברה לדרך עצמאית, נחשבת לאחת הדוברות המוערכות בישראל כתבה לבן דור: “הדובר המזמר והאלוף! היה נהדר , אירוח ביד רחבה ובעין טובה. תודה”.

הקולגה מהעיר השכנה ואחד הדוברים המצויינים והמוערכים במדינה, אורן קורנפלד: “היה מוצלח מאוד. יישר כוח אבריאל התותח על הארגון וההפקה”.

דורון שנפר, המדברר את עיריית קריית שמונה בימי הפגזה לא פשוטים אלה: “אבריאל היקר, תודה על האירוח. ותודה על הדברים החמים והמרגשים שאמרת. אתה פשוט אלוף. תודה לכל הדוברות והדוברים על הפירגון והאהבה. תודה לאיגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל וליו”ר האיגוד אמנון יוסף על היום המיוחד והתמיכה. בהצלחה לדוברות ולדוברים שפרשו. אין לי ספק כי תצליחו בכל אשר תעשו”.

אמנון יוסף העושה עבודה פנטסית עם עיריית באר שבע, חתם את התשבחות וציין: “אבריאל יקירי, תודה ענקית. היה מרשים ומכובד”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יעל צור

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן