news08.net/ads.txt

כנס משתכן בפרויקט “משכנות גדרה הצעירה” בגדרה הצעירה הסתיים בהצלחה!

בחברת גשם החזקות סיימה את ימי בחירת הדירה במסגרת התכנית הלאומית מחיר למשתכן בפרויקט “משכנות גדרה הצעירה”. הזוכים בהגרלות הוזמנו ליום עיון שהתקיים במרכז ההדרכה של בנק מזרחי טפחות במטה הראשי בלוד.

במסגרת הכנס קיבלו הזוכים הסבר מפורט אודות הפרויקט, היזמים והעתיד הצפוי להם כחלק מחוויית המגורים בפרויקט הבוטיק “משכנות גדרה הצעירה”. בנוסף למידע אודות הפרויקט ולהסבר על התכנית עצמה, קיבלו הזוכים סקירה והכוונה ממנהלת שיווק משכנתאות מחוז שפלה של בנק מזרחי טפחות בנושא תנאי המשכנתאות המועדפים, אשר יוכלו לקבל במסגרת זכייתם בפרויקט. שיתוף הפעולה בין חברת גשם לבין בנק מזרחי, מנגיש את האפשרויות בתחום המשכנתאות ונותן הטבות מיוחדות לזוכים בהגרלות.

לאחר הכנס הוזמנו הזוכים כל אחד בתורו לבחור את דירת החלומות שלהם, בימי בחירה  מרוכזים. גם את ימי בחירת הדירה אירחו בנק מזרחי טפחות בסניף הדגל שבלוד. לאחר יומיים אינטנסיביים של פגישות, בחירות וחתימות, נמכרו 49 דירות מתוך מלאי של 78 דירות הפרויקט!

מ”גשם” נמסר: “לאחר ימים ארוכים של מחשבה ותכנון לפרטים עבור קהל לקוחותינו, אנו גאים שסיימנו את ימי הבחירה של משכנות גדרה הצעירה בהצלחה שכן נמכרו מחצית הדירות בפרויקט בשני ימי בחירה. אנו מוסרים ברכת מזל טוב לרוכשים, נתראה במועד האכלוס הצפוי”.

חשוב לציין כי התקבל היתר בניה על מגרש אחד משלושת מגרשי הפרויקט, ולשני המגרשים האחרים צפוי להתקבל היתר עד סוף החודש הנוכחי. פרויקט הבוטיק “משכנות גדרה הצעירה”, לא תם וצפוייה להתקיים הגרלה נוספת לזכאי מחיר למשתכן. יחד עם זאת מלאי הדירות שנותר בפרויקט לא גבוה, אך אלו שכן יצליחו לרכוש דירה באיזור זה, ירוויחו חווית מגורים ייחודית.

כיום גדרה המושבה נחשבת לאחד המקומות הנחשקים ביותר. המיקום המיוחד שלה הוא מה שגורם לה להיות כל כך נחשקת. היא נושקת למרכז הארץ, אך לא דרומית מידי. במידה וחשבתם לרכוש נכס באיזור אך לא לממש את המגורים בפועל חשוב שתדעו כי התשואה בגדרה נחשבת לאחת הגבוהות באיזור המרכז!  בגדרה ישנה תשואה של 4%. אז אם לא חשבתם על זה עד עכשיו אולי הגיע הזמן שתחשבו על זה. גדרה- לא מה שהייתה פעם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן