news08.net/ads.txt

כעס במועצת קרית גת: “דהרי לא מצליח להתמודד עם הגרעון העצום אליו הוא הביא בחוסר אחריות”

“דהרי לא מצליח להתמודד עם הגרעון העצום אליו הוא הביא בחוסר אחריות ובכלכלת בחירות את הקופה הציבורית” – אצבע מאשימה הפנה היום (שישי) חבר מועצת קרית גת, יקיר שינדלר כלפיי ראש העיר, אבירם דהרי בנוגע לשתי סוגיות שלתפיסתו נכשל. “גם בנושא מפעל העיוורים ניתן לראות כיצד מפנים אצבע מאשימה לכיוון הלא נכון”.
חבר המועצה, שינדלר ציין: “כבר התרגלנו שלא עובדים בשביל הציבור, התופעה החדשה היא שעובדים על הציבור.
בשתי סוגיות לתפיסתי מנסה דהרי להעביר אשמה שמוטלת על פתחו לעבר אחרים, האחת היא דחיית הבקשה להפחתה בארנונה והשנייה היא סגירת המפעל ״אור לעיוור״ והפעלתו מאבן שמואל. את הארנונה ידע דהרי היטב שעל פי הדרך בה הוא מבקש את הבקשה לא תתקבל כל הפחתה, האמת היא פשוטה, דהרי לא מצליח להתמודד עם הגרעון העצום אליו הוא הביא בחוסר אחריות ובכלכלת בחירות את הקופה הציבורית ולכן כל הבטחות הבחירות להפחתה בארנונה נועדו לכישלון מראש, רק כאשר נחליף את ההנהגה בהנהגה שתבין שיש להשקיע בשירותים העירוניים, בתושבים ובעסקים על מנת למשוך אוכלוסיות חזקות ועסקים נוספים שיגדילו את ההכנסות ויכסו את הגרעון נוכל באמת להביא להפחתה משמעותית בארנונה”.
עוד הוסיף: “גם בנושא מפעל העיוורים ניתן לראות כיצד מפנים אצבע מאשימה לכיוון הלא נכון, במשך שנים רבות הנהיג אבנר כחלון מפעל מדהים שעשה חסדים רבים והיווה מודל ומופת לשילוב בעלי מוגבלויות בכל הארץ, לא אלאה אתכם בפרטים אבל גם למפעל פורץ הדרך הזה נכנסה הפוליטיקה הקטנה שהביאה לסיום תפקידו של כחלון ומשם הדרך לבלגן קצרה. אני שוחחתי באופן אישי עם שר הרווחה איציק שמולי ועם גורמים במשרד הרווחה, מהשר הבנתי שההחלטה הייתה בידי ועדה מקצועית בלתי תלויה, ומגורמי המשרד הובהר לי שהיו נסיונות רבים להגיע להסדרים עם העירייה שלא הייתה נכונה לפשרות ולהשתתף בנטל במידה מספקת אבל מוכנה להסיט בצורה ברוטלית נגד אנשי המקצוע במשרד הרווחה, ומי באמת מפסיד? העיוורים.
כשיש התנהלות לא מקצועית, לא יצירתית ולא יסודית זה פוגע בכל תחום. בגלל זה התוצאות המזעזעות בחינוך, בגלל זה העיר מטונפת, בגלל זה התשתיות רעועות, והכבישים שבורים ובגלל חוסר המחשבה קדימה אנחנו בקרוב מאוד נתחיל לסבול מבעיות פקקים וחניה בלתי נסבלות. קרית גת חייבת לשים מאחוריה את עידן הבינוניות ולעבור לעידן המצויינות”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן