news08.net/ads.txt

כפיר קירט ברשומה מרגשת: “לא זכורה לי עונה כזו, אחת המאושרות שלי, השמחות, עם המון כיף; כולנו אוהבים את הקבוצה אהבת אם”

מכבי שעריים סיימה את העונה ללא עלייה, תישאר בליגה א’ ותנסה שוב להעפיל אל החלום בעונה הבאה. המנכ”ל והאיש החזק בגודה, כפיר קירט פרסם רשומה מרגשת במיוחד בחשובן הפייסבוק שלו, כדלקמן:

“משפחה יקרה חייב לכתוב כמה מילים לסיום, רצינו כולנו עוד קצת, אך למדתי בחיי שהעצב הכי גדול הוא לרדת מפסיד מהמגרש בלי שיש טענות לאף אחד!!! גדלתי בבית של כדורגל, ראיתי כל חיי חדרי הלבשה ולא זכורה לי עונה כזו, אחת המאושרות שלי, השמחות, עם המון כיף פשוט ככה היה כיף לכולנו בלי שום וועדות משמעת, בלי קנסות בלי דברים שלא קשורים לכדורגל והעונה זו הייתה ההוכחה הכי טובה חדר הלבשה למופת!!!
כפיר קירט ראשית
אתחיל מהתחלה נלך שנתיים אחורה..מהאוהדים הנפלאים שלנו אחרי ירידה מהלאומית… להמון קבוצות זו מכה רצינית ביותר כדוגמת “הפועל ירושלים” ו”נשר” שירדו לליגה ב׳… ואכן זו הייתה טראומה קשה מאוד בשבילנו.. כבר היו כאלו שריסקו אותנו, מחקו אותנו ,קיבלנו הבטחות שנגיע לליגה ג׳ חזרנו למגרש הביתי שלנו ראינו חושך בעיניים טיפול במגרש, עמודי תאורה, להזיז רשתות ענק, מנופים, טרקטורים, בלגאן שלם והוצאה ענקית לקבוצה כמו שלנו במיוחד שבחשבון הבנק נשארה יתרה של 0 ש”ח ובסגל השחקנים אין אחד חתום פשוט כל הסיבות להתרסקות הדרך סלולה להימחק אבל בזכות אנשים מדהימים מני סויסה הנכס הגדול וכמובן קבוצת אוהדים שכל מועדון יכול רק לקנא בה נפתחה קבוצת ווטצאפ כ-30 אוהדים בנוסף לאלי מוזס, עצמון אריאל, מוטי נדב (מצטער אם שכחתי מישהו)… כולם נרתמו כמו תמיד האוהדים שלנו מצילים את הקבוצה שלנו פשוט כל אחד לקח על עצמו הכל מהכל רק כדי לפתוח את העונה לחיות ולכן מגיע שאפו ענק לכולם לכל מי שאוהב את הקבוצה שלנו הנאה כל כך גדולה יש לי שאני רואה אהבה כזו למועדון שלנו שמגיעים לעודד, תומכים, עוזרים, מביאים כספים ניצלנו 3 מחזורים לסיום העונה אלו היו חגיגות יותר מהנות מהעליית ליגה זה היה “אמיתי” זה היה מ”הלב” “בדרך הישרה” אלו היו הכוחות אחרונים שנשארו לנו ואז כבר הגיע העונה הנוכחית ב״ה היה יותר קל הקשר התהדק,החיבור נעשה חזק יותר,הרגשות התחילו לעבוד, משהו שבכדורגל צריך פחות לבוא לידי ביטוי אבל ככה זה שכבר באמת אוהבים אחד את השני רק ההבדל צריך להיות בין החלטות מקצועיות לבין הקשר האישי בינינו לדעת לקבל החלטות בתמיכה מלאה. יש החלטות שלדעת מישהו לא מקובלת הקשר הוא אישי אפשר להרים אליי טלפון למני, לעצמון, לאביחי לכל אחד וליישב את המחלוקות ולא להוציא החוצה ולא בפרסיה. שיש קשר כזה אישי וחזק אנחנו תמיד נישאר יחד, נתגבש תמיד עוד יותר!!!
אוהדים יקרים אתם הכח של המועדון הזה בלעדיכם אין סיכוי לכולם אין זכות קיום כלל.. ואחרי העונה הנפלאה הזו מכל הבחינות חייבים להכות בברזל שהוא חם לסכם דברים חשובים מנויים, מגרש, ספונסרים, שלטים, לבנות סגל ישן/חדש לעונה הבאה, לראות מה התקציב ולעשות הכל כדי שלא נהיה עוד אחת מהקבוצות שבאות להפריע ולהרוס לאחרות. “מכבי שעריים” אף פעם לא הייתה קבוצה כזו. ל”מכבי שעריים” תמיד היו מטרות להשיג את הטוב ביותר, לשאוף הכי גבוה שאפשר – וזה לא חלום, זה לא בשמיים, זה אפשרי, זה בר השגה, ללא ספק אני מאמין בזה ואני בטוח שיש עוד הרבה כמוני!!! לרוץ כל השבוע למען הקבוצה ולהגיע ליום שישי ולראות אוהדים שמגיעים לכל משחק בארץ בגשם, בחום, בקור, במגרשים שעבר זמנם ממזמן ומגיע קהל מהגדולים בארץ (ראו טבלת הקהלים בליגת העל).
אנחנו הקהל השביעי בארץ אחרי בית”ר ירושלים, מכבי חיפה, ב״ש, מכבי ת״א, הפועל חיפה ומכבי נתניה – מביאים הכי הרבה אוהדים למשחקי חוץ שאפו ענק לאוהדים שלנו!!! את העונה הנוכחית בואו נמשיך באותה צורה באותה דרך עם פרגון אחד לשני אהבה אחד לשני להתגבש עוד לעשות מפגשים להביא רעיונות חדשים שישדרגו אותנו הפתעות במחצית להלהיב ילדים שיציקו לאבות שיגיע איתם למצוא כרוז או כרוזית😜לפתוח דוכן של אביזרים, לסגור עם צלם קבוע בכל המשחקי בית, ילדים בחולצות כחולות כניסה חינם, להגיע לבתי ספר לזרוק פליירים לכל הילדים,שיתוף פעולה מלא עם המחלקה הצעירה, לדעת להפנים שישב לכולם בתת מודע שהמועדון הזה מכבי שעריים קודם להכל!!!
כולנו ללא אינטרס כולנו אוהבים את הקבוצה אהבת אם!!! מבטיח לכל אחד ואחד שקורא את הפוסט במידה ונעמוד במה שנחליט וכל אחד יעשה את תפקידו ונמשיך לעשות ישיבות אפילו פעם בחודשיים שלושה ובפגישות עבודה דחופות מכבי שעריים תגיע לאן שהיא שייכת מהר יותר ממה שאתם חושבים אין לי ספק בכלל!!! הדרך שלנו תנצח עם סבלנות צעד צעד לגבש סגל קבוע לחזק איפה שצריך יש צוות מקצועי מדהים שאנחנו סומכים עליו במיליון אחוז כולנו מאמינים באותה דרך לכן אין שום סיבה בעולם שלא נצליח לעשות את הקסם הזה!!..תזכרו תמיד ואני יודע אין לי ספק שכולכם ככה לפחות ממה שהכרתי והבנתי מאמינים בדרך הישר, בדרך של כבוד ללא אגו בלי פוזות והכי חשוב אין מה להיפגע אחד מהשני כולם פה אוהבים אחד את השני ויכולים להסתדר מצוין לתת מילה טובה שצריך ,לפרגן ,מותר גם להעביר ביקורת שמשהו לא נראה רצוי בדרך שתהיה נעימה חייבים גם לדעת לקבל ביקורת, אין ברירה זה בכל מקום ככה רק שלנו אין אגו ולא מחפשים כבוד מוחלים שצריך יודעים לבקש סליחה וככה זה חייב להימשך!!!
שתהיה לכולנו חופשה נעימה של שבוע שבועיים ואז מתחילים את העבודה בכל הכוח להתכונן לעונה הבאה בצורה הטובה ביותר ותמיד אבל תמיד לשאוף הכי גבוה שאפשר לא לשכוח!!! אוהב ומודה לכולם כולל כולם על עונה חלומית שבע״ה יהיו לנו עונות עוד יותר טובות עם הרבה כיף ושמחה אמן!!

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן