news08.net/ads.txt

כ-3000 מקרים רפואיים טופלו ע”י איחוד הצלה ביום הכיפורים, בהם לידה ברחובות

צוותי הרפואה של איחוד הצלה נתנו מענה במהלך יום הכיפורים לכ-3000 מקרי חירום. אלי פולק מנכ”ל איחוד הצלה מסר: “מדובר באירועי עלפונות, איבוד נוזלים, לידות, ומקרים רפואיים נוספים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה הגיעו עם תיקי הציוד הרפואי לבתי הכנסת מה שסייע במתן מענה רפואי מהיר ומיידי ובמרבית המקרים אף נמנע הצורך בפינוי לבית חולים”.

לייזר היימן סמנכ”ל איחוד הצלה הוסיף: “מדובר במקרים שאירעו בכל רחבי הארץ וגם בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק”ל בעיר אומן שבאוקראינה שם שוהים אלפי ישראלים ביום הכיפורים. צוותי הרפואה של איחוד הצלה פעלו בהתנדבות ובמסירות ונתנו מענה מהיר ומיידי לכל אירוע חירום גם תוך כדי תפילות צום יום הכיפורים”.

יום הכיפורים ברחובות: נולדה בת בשעה טובה!

מתנדבי איחוד הצלה צוות 43 רחובות והסביבה העניקו סיוע רפואי ראשוני למעל 70 קריאות במהלך יום הכיפורים תש”פ, למגוון רחב של קריאות לעזרה וביניהן: התעלפויות בעקבות הצום, חבלות מאופניים, פציעות וחבלות שונות ועוד. בשעות הצהריים של יום הכיפורים התקבלה במוקד איחוד הצלה קריאה על גברת הכורעת ללדת במרכז העיר רחובות.

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות וחני וקנין חובשת איחוד הצלה שהגיעו למקום, יילדו את הגברת ולאחר מספר דקות נולדה בת בשעה טובה. לאחר מכן כאשר הגיעה ניידת טיפול נמרץ פונו היולדת והרכה הנולדת כאשר מצבו טוב מאוד להמשך השגחה וטיפול בבית החולים קפלן. חני וקנין חובשת איחוד הצלה מסרה: “מרגש, מרגש מרגש! לאחר שקיבלנו (יוני ואני) לידה בערב ראש השנה, לידה נוספת בשבת האחרונה ושוב כעת ביום הכיפורים. אני מודה לאיחוד הצלה על הכלים והידע להציל חיים!”.

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה באיחוד הצלה מסר: ” מדהים ומרגש אין דרך אחרת לתאר את זה! אני מודה לכלל המתנדבים שנתנו מענה לקריאות רבות במהלך יום הכיפורים. המתנדבים הרבים קיצרו משמעותית את זמני ההמתנה (הארוכים ממילא ביום הכיפורים) כמו כל השנה למענה רפואי מהיר ואיכותי”.

יצוין כי, לניידת טיפול נמרץ שהגיעה למקום נותר רק לפנות את היולדת והרכה הנולדת לבית החולים. עבור יוני רוטנברג מדובר בקבלת לידה שלישית ברחובות מאז ערב חג ראש השנה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן