news08.net/ads.txt

לאחר אופטימיות זהירה: עלייה במספר חולי הקורונה בנס ציונה

משרד הבריאות מעדכן הבוקר (שלישי) על עלייה במספר חולי הקורונה בנס ציונה, עד כה התגלו 12 חולי קורונה. עלייה של 3 ביומיים האחרונים. בשבוע האחרון הייתה אופטימיות זהירה בקרב תושבי העיר על כך שהעיר מדורגת במקומות האחרונים במספר הנדבקים, אך החדשות הבוקר אינן מותירות ספק, שום דבר אינו בטוח. עד כה ישנם 9006 חולי קורונה בישראל. 113 מונשמים, 59 נפטרים.

 

אמש (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא  הצהרה ובה הודיע על הטלת סגר על כל הערים. “פסח לא יהיה פורים, כל משפחה תסב לליל הדר לבדה. תחגגו רק עם המשפחה שנמצאת עכשיו איתכם בבית.  הממשלה תחליט על סגר כללי ברחבי המדינה. היום ב-14:00 תישארו בערים וביישובים שלכם”.

לפי ההצעה, בליל הסדר עצמו יוטל בכל רחבי הארץ עוצר מלא החל משעות הערב ותיאסר יציאה של אזרחי ישראל מבתיהם. המגבלה בליל הסדר לא תחול על יישובים ערביים. ביישובים אלה יחול רק האיסור לצאת מתחומם. מעבר לכך, האכיפה תהיה מוגברת על – ידי המשטרה באחוזי תחלואה גבוהים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן