news08.net/ads.txt

לאחר מאבק ב’איילון’: 860 אלף שקלים פיצוי לבכיר ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים שנפצע בתאונה

בית-משפט

גם אם אתה בכיר ברשות לבטיחות בדרכים זה לא מונע ממך להיות מעורב בתאונות דרכים קשות וגם לא ימנע מחברת הביטוח להתחמק מלשלם את תגמולי הביטוח – כך לפחות עולה מתביעה נגד חברת ביטוח ‘איילון’ שנסתיימה לא מזמן בפשרה. בתביעה נגד ‘איילון’, שהוגשה באמצעות עורכי הדין דוד פייל ונדב ליטמן, מתואר כיצד נקלע התובע (42), תושב מודיעין, ששימש ככמנהל מערך חילוץ והצלה ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים – לתאונת דרכים קשה.

התאונה ארעה לאחר שנהג אשר נהג בפראות, נכנס ברכבו של הבכיר בעוצמה רבה מאחור, ורכב נוסף, שנסע בסמוך, התנגש ברכבו של הבכיר גם הוא – וכך החמיר את הפגיעה בו. כתוצאה מהתאונה נפצע הבכיר בראשו ובפניו, וסבל משברים רבים, שהותירו אותו נכה פיזית ונפשית.

בית-משפט

בתביעה נגד ‘איילון’, שביטחה את התובע בביטוח אובדן כושר עבודה, נטען שלמרות מצבו הבריאותי הירוד עקב התאונה הקשה, וחרף הכרתה של חברת הביטוח בו כזכאי לתגמולים על פי תנאי הפוליסה, החלה החברה לנכות מגמלתו סכומים הולכים וגדלים, וזאת על דעת עצמה וללא כל נימוק ובהמשך אף קבעה כי כשיר לעבודתו וביטלה את הגמלה החודשית לחלוטין.

בצר לו, פנה הבכיר לעורכי הדין פייל וליטמן אשר הגישו בשמו, כאמור, תביעה נגד ‘איילון’ להשבת מלוא התגמולים שלא שולמו לו, והפרמיות שנגבו ממנו ביתר.  לאחרונה חתמו הצדדים על פשרה לפיה תשלם ‘איילון’ לתובע סך כולל של כ-470 אלף שקלים, וכן תשלום חודשי נוסף של 6,500 ₪ וזאת במנות חודשיות שוות לאורך חמש שנים  – ולאחר מכן תיערך הערכה מחודשת למצב אובדן כושר העבודה ממנו הוא סובל.

עו”ד דוד פייל (צילום: רן כליף)

**

“מסתבר שגם כאשר חברות ביטוח מכירות בזכאותם של מבוטחיהן לגמלה, לא תמיד גמלה זו משולמת במלואה והשלב הבא, הוא הפחתה מוחלטת של התגמולים” אומר עו”ד פייל. “במקרים שכאלה, לצערי, לא ניתן לעיתים לקבל את הגמלה במלואה בחזרה ללא ניהול תביעה משפטית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן