news08.net/ads.txt

לאחר שביתו נשרף: קהילת נחל שורק חגגה בר מצווה לבני בן ה-13 ממבוא מודיעים

זה היה אירוע של פעם בחיים ובתוך העצב הגדול על הבית שנשרף, נוצרה שמחה גדולה כאשר קהילת העסקים בנחל שורק התאגדה למטרה אחת גדולה: לחגוג לבני ממבוא מודיעים את בר המצווה.

גם בני לא חלם שכך תיראה בר המצווה שלו אמש לאחר שיחד עם בני משפחתו פונה למועצה אזורית נחל שורק. כל קהילת העסקים בנחל שורק התגייסה ותרמה הכל – מצילום ומגנטים ועד קייטרינג ועריכת שולחן. חתן בר המצווה ומשפחתו התרגשו עד דמעות. האם ג’ודית הודתה לעוסקים במלאכה בדמעות וראש המועצה אלי אסקוזידו סיכם במשפט אחד ומרגש: “בני הוא כמו אחד מבנינו, מרגש לראות הפקה מושלמת של קהילת העסקים מתוך אהבה ודאגה”.

כזכור, בהמשך לגל השריפות שפקד את ישראל בשבוע שעבר, מועצה אזורית נחל שורק פתחה את ליבה לעזרת המפונים ובשיתוף עם מ.א חבל מודיעין, רשות חירום לאומית, משרד החינוך והפנים הוחלט כי תיערך לקליטה ממושכת ומלאה של המושב מבוא מודיעים לתקופה של שבועיים לפחות עד שימצא פתרון הולם אחר. למושב מבוא מודיעים, מושב פסטורלי שהוקם ע”י חסידיו של הרב קרליבך ותנות פא”י, לא ניתן לחזור – כמעט כל הבתים נשרפו באופן מוחלט ותשתיות המושב נהרסו לחלוטין, יידרשו חודשים רבים להחזיר את המקום לראוי למגורים ולכן  גם במועצה אזורית נחל שורק התארגנו לתקופת קליטה מלאה וממושכת של המפונים על כל המשתמע מכך, קרי אירוח מלא הכולל לינה, ארוחות ופעילויות מגוונות הכל בחסות המועצה.

ראש המועצה האזורית אלי אסקוזידו היה הראשון מראשי המועצות שפנה לעמיתיו מחבל מודיעין ומטה יהודה בהצעה לסייע ואף פרסם פוסט בפייסבוק עם הנייד האישי שלו מתוך מטרה לתת מענה לכל אדם שצריך סיוע בשל השריפות. זוהי אינה הפעם הראשונה שמ.א נחל שורק מתגייסת לטובת מפונים, המועצה שהייתה ידועה כקולטת עליה עוד מראשית המדינה, נתרמה באופן מלא בתקופת גירוש גוש קטיף אז קלטה המועצה מאות מתושבי הגוש ואף שני מושבים מפונים הוקמו מחדש על שטחה – נצר חזני וגני טל. אותם מפונים שנזקקו אז לתמיכה הפכו להיות הקולטים והמסייעים למפוני השריפה ממבוא מודיעים, לא בכדי במפגש הראשוני בין הקולטים והנקלטים, עיניים רבות דמעו מהתרגשות ותושבי הגוש לשעבר הפיחו תקווה בלב קהילת מבוא מודיעים כי ניתן לצמוח מחדש גם מהחורבן הגדול ביותר.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן