news08.net/ads.txt

לא הסכים להחזיר לאקסית את רכבה, התעצבן שהיא יוצאת עם גבר אחר – ושרף את ביתם

סיפור סהרורי עולה מכתב אישום שהוגש לא מזמן נגד תושב לוד – ומפנייה לפרקליטות מחוז מרכז מטעם עורך הדין שלומי ביזק.

על פי כתבי הדין עולה כי האישה,  שמעולם לא הוציאה רישיון רכב, נטלה הלוואה ורכשה רכב סקודה חדש על שמה, על מנת שישמש אותה ואת בן זוגה שבבעלותו רישיון נהיגה.  לימים הכירה האישה גבר אחר ונפרדה מבן זוגה, אך זה סירב להחזיר לידיה את רכבה. לאחר מספר שבועות, ולאחר שהתברר לו מקום מגוריה עם גבר אחר –  הפך האקס לנקמני ומסוכן ושרף את ביתם. המשטרה הצליחה ללכוד כעבור זמן את הגבר והחרימה את רכבו (ולמעשה רכבה של האישה), בטענה ששימש לביצוע פשע.

האישה שהבינה שרכבה עבר לרשות המשטרה, פנתה אל מוסדותיה שוב ושוב, על מנת להחזירו לרשותה – אך נתקלה בחומת סירוב אטומה ובצורה. במשטרה שבו וטענו שרכבה משמש ראיה משפטית בהליך פלילי קיים – ועל כן לא ניתן לשחררו. בצר לה פנתה האישה לעוה”ד הפלילי שלומי ביזק, המייצג בין השאר נפגעי עבירה. עו”ד ביזק הגיש לפרקליטות מחוז מרכז בקשה להשבת תפוס, ורק אז נעתרה המשטרה לשחרר את הרכב ולהחזירו לבעליו החוקיים – האישה – מבלי לערוך הליך משפטי אפילו.

“אמנם הרכב חזר לבעליו, אך מדוע קולו של האזרח הקטן לא נשמע ללא עורך דין? מדוע היה על האישה לשכור את שירותיי כדי להשיב לרשותה רכב שהיה מלכתחילה שלה? אין ספק כי מדובר בחלמאות מקוממת”, טוען עו”ד ביזק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן