news08.net/ads.txt

לוד אדומה; יאיר רביבו: ״מאוכזב ומודאג ביותר״

רגע לפני החג: לוד הפכה אדומה בשל עלייה חדה בתחלואה. ראש העיר יאיר רביבו: “סתם מבאס. אנחנו עיר אדומה, והכל בגלל שאננות וזלזול בהנחיות והשתתפות בחתונות המוניות ואירועים. בבקשה הישארו בבית כבר מהערב”.

כך הודיע ראש העיר אמש, בהודעה שמבטאת כעס ואכזבה רבה. “לפני כחודש שמחתי לבשר כי לוד הפכה מודל לעיר שהצליחה להוריד בצורה משמעותית את רמת התחלואה, והפכה מעיר אדומה לירוקה. כיום אני מאוכזב ומודאג ביותר. המאמצים האדירים שלנו ירדו לטמיון. תוך 3 שבועות עשינו שיא שלילי מירוק לצהוב, כתום והחל מהערב, חזרנו להיות עיר אדומה.
“זה פשוט מקומם כי הכתובת הייתה על הקיר בשל השאננות והזלזול בהנחיות. בשלושת השבועות האחרונים, קיימת עלייה חדה באחוז החיוביים ובמספר החולים הקשים שעומד כרגע על 60.
“מאז פרוץ משבר הקורונה נפטרו בלוד 14 חולים מתוך 1,653 נדבקים. בשיעור הנפטרים והחולים הקשים ביחס ל-1,000 נפש, בולטת כיום לוד לשלילה, גם בהשוואה לערים אחרות בישראל. קצב גידול התחלואה בלוד ואחוז החולים החיוביים מסך הבדיקות, בתאמה וביחס למס’ התושבים, מגדיר את לוד כעיר אדומה. עפ”י התחזיות, ככל שלא יינקטו צעדים קשים וככל שהציבור לא יישמע להנחיות, מספר החולים החדשים במצב קשה צפוי לגדול, זאת על סמך היקף התחלואה הנוכחי וללא שינוי מגמה משמעותי.
“אני קורא לכם לשמור על הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. אני ממליץ להורים שיש להם סידור עם הילדים להישאר ביומיים האלה בבית על מנת לצמצמם את החשיפה לסבים ולסבתות לפני החגים”
“רק אנחנו נקבע את גורלנו! אנחנו בסך הכל צריכים לשמור על הבריאות שלנו, של בני המשפחות שלנו, של החברים והסובבים אותנו. הזהירות היא עבורנו – עבור כל העיר וכל המדינה. פעולות האכיפה וההסברה יימשכו ויתוגברו בכל רחבי העיר, אך רק שיתוף פעולה של התושבים יביא לשינוי המצב. כולנו מתפללים שכל החולים יחלימו בע”ה ושהמגיפה תיעצר, שתהיה לנו שנה טובה ובריאה ושנחזור להיות עיר ‘ירוקה!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן